Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha nee ? Zou je het afraden? Ik vond juist het feit dat zoveel mogelijk was interessant klinken.ben er al jaren niet meer geweest. zou niet gaan maf wijf man. ze spoort voor geen meter.
Gewoon gaan. Lekkerste is als je eerst kan kijken bij ander of dat je bekeken wilt worden.Haha nee ? Zou je het afraden? Ik vond juist het feit dat zoveel mogelijk was interessant klinken.
Is zij er vandaag?Gewoon gaan. Lekkerste is als je eerst kan kijken bij ander of dat je bekeken wilt worden.
Altijd op vrijdag voorzover ik weetIs zij er vandaag?
Hi wil je kijken hoe ik Andrea neuk en zei mij pijpt.vrijdag 27 oktober ben ik daarwie is er in de buurt van Andrea. Ikea er zo rond 13.00 uur naar toe. Wil graag meekijken bij ander.
Enig idee van de tijd dat je daar denkt te zijn?Hi wil je kijken hoe ik Andrea neuk en zei mij pijpt.vrijdag 27 oktober ben ik daar
Nu half 6Enig idee van de tijd dat je daar denkt te zijn?
het lijkt mij ook wel geil daar bij te zijnNu half 6
Kan je morgen en vanaf hoelaathet lijkt mij ook wel geil daar bij te zijn
zou eerder ook kunnen? anders ben ik er om half 6 bijKan je morgen en vanaf hoelaat
Begin van de middag zal dat kunnen en wil jij aalleen kijkenzou eerder ook kunnen? anders ben ik er om half 6 bij
ik heb je een pm gestuurdBegin van de middag zal dat kunnen en wil jij aalleen kijken
En je hebt haar 's-avonds getroffen? Dan spreekt ze zich tegen qua tijden.- ze gaf aan dat ze uit dresden komt en nu in Groningen woont. Daardoor ook nog maar 1 keer per week werkt op de zondag tot 15:00 uur.
En?ik heb je een pm gestuurd
Is dat bij Anna? Hoe gaat plassen en pegging bij haar?SM achtig tepelklemmen, pegging, gasmasker Poppers, plassen, aftrekken met andere man etc.
Nee, dat is bij Andrea. Anna doet wel aan pegging en een vinger erin etc, maar geen plassen. Vanmiddag maar weer eens kijken.Is dat bij Anna? Hoe gaat plassen en pegging bij haar?
Ik zou wat meer recensies schrijven als ik jou was. wellicht krijg je dan sneller antwoord op je vraag.Heeft iemand Andrea de laatste twee weken nog gezien in haar kamer en op welke dag? Ik moet van ver komen en dan reis je niet graag voor niets.
Helaas heb ik geen telefoonnummer.