Recensie Anca, Antwerpen, Schipperstraat 4/2 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spinnekesman

Newbie
Forumpionier
13
10/07/21
540
13
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enkele weken geleden was ik, op een zondag, rond 11u in de voormiddag in het SKW. Het was nog zeer rustig en ik zag maar weinig dames die mij echt bevielen. Gelukkig viel mijn oog toch op 1 dame die ik nog niet eerder gezien had. Een dame met een echte natuurlijke schoonheid. Ik ben niet meer 100% zeker van het adres maar het was het middelste raam van 1 van de eerste gebouwen als je de bocht van de Vingerlingstraat naar de Schipperstraat ingaat, aan de zuidkant van de straat. Na nog even rondgekeken te hebben ben ik dan maar snel bij haar binnen gegaan.

Eenmaal binnen bleek ze redelijk goedlachs te zijn. Niet dat er veel gesproken werd buiten de gebruikelijke introductie maar ze kwam toch aangenaam over. Aangezien ik haar nog niet kende besloot ik om voor het standaardmenu te gaan voor 50 euro. Nadat ze zich had uitgekleed bleek dat haar lichaam ook absoluut de moeite was. Echt een zeer mooie dame.

Eenmaal op het bed plaatste ze een papiertje rond mijn lid. Ik ben daar persoonlijk geen grote fan van maar heb er ook niet echt een probleem mee. Dan: condoom rond en beginnen pijpen. En dat sloeg toch wat tegen. Ze concentreerde zich te veel op de top en het ging wat te snel door. Ik verkies toch wat dieper en trager pijpen met meer afwisseling. Ook stopte ze al vrij snel en wou ze al meteen overgaan op de seks.

Ik vroeg haar of zij bovenop kon komen, wat ze ook meteen deed. Gelukkig ging dit wel beter: ze bereed mij rustig, op en neer en regelmatig wat draaiend. Ze zag er echt wel goed uit zo. Na een tijd vroeg ze of ik een ander standje wilde maar jammer genoeg had ik toen al mijn kruit verschoten.

Al bij al zeker geen al te slechte ervaring. Ze komt aangenaam over in de omgang en het neuken was best goed (maar niet wereldschokkend). Als ze nog wat beter leert pijpen kan dit wat mij betreft nog wel een echt goede ervaring worden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Anca twee keer genomen, 5 april en 9 mei. Toen in de avond, maar ondertussen zie ik haar overdag staan. Ik vind haar echt heel fijn, maar ik ga dan ook vooral voor uiterlijk. Ze is 21 jaar, komt zelfs jonger over, teenie look. Ze is knap, een zachte huid, heel licht mollig maar niet storend. Ze heeft echt heerlijke tieten, vrij groot, waar ik echt niet vanaf kan blijven en uitgebreid heb betast. Ze heeft een mooi ronde kont en een prachtig "abrikozen" kutje, lekker strak.

Ze is wat onhandig, verlegen misschien, maar dat vind ik wel charmant. De eerste keer dat ik haar neukte was het duidelijk dat ze nog niet veel ervaring had. Zal haar zeker nog eens bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan