Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het valt mij de afgelopen weken op dat er in MW Eindhoven veel 'Finnen' rondlopen achter- en langs de balie (geen klanten, maar 'vriendjes' van lijkt wel...) . Het is er enorm onrustig vind ik .... geen idee wat er aan de hand is; maar dit komt de sfeer die er was niet echt ten goede .....
Ook niet ervaren ook niets van gehoord de sfeer aan de bar is altijd goed daar
 
Het valt mij de afgelopen weken op dat er in MW Eindhoven veel 'Finnen' rondlopen achter- en langs de balie (geen klanten, maar 'vriendjes' van lijkt wel...) . Het is er enorm onrustig vind ik .... geen idee wat er aan de hand is; maar dit komt de sfeer die er was niet echt ten goede .....
Ik kom er zeer regelmatig en ik heb er niets van gemerkt en ook niets van mijn vaste masseuses gehoord.
De sfeer is altijd goed en goede gastvrouwen die je altijd hartelijk welkom heten.
 
Het valt mij de afgelopen weken op dat er in MW Eindhoven veel 'Finnen' rondlopen achter- en langs de balie (geen klanten, maar 'vriendjes' van lijkt wel...) . Het is er enorm onrustig vind ik .... geen idee wat er aan de hand is; maar dit komt de sfeer die er was niet echt ten goede .....
Zou zeer kwalijk zijn als die daar rondlopen terwijl ze geen klant zijn. Kan ik me haast niet voorstellen. Maar ik heb er ook wel gezien hoor in het verleden.
 
Hallo.
Ik wil binnenkort nast mw gaan maar zit te twijfelen over een lingam massage of een nuru massage. Zijn er mensen die met bijde of één van de twee ervaring hebben ?

Groet rodezon
Heb wel eens eens een lingam massage gedaan. Persoonlijk had ik er meer van verwacht.
Er was heel veel normale body to body massage tussendoor terwijl lingam als ik mij niet vergis met name puur gericht is op de geslachtsdelen.
 
Heb wel eens eens een lingam massage gedaan. Persoonlijk had ik er meer van verwacht.
Er was heel veel normale body to body massage tussendoor terwijl lingam als ik mij niet vergis met name puur gericht is op de geslachtsdelen.

Denk dat het erg verschilt welke masseuse je hebt. Het is aan te raden om aan een masseuse te vragen of ze hem graag geeft. Lotus bijvoorbeeld vindt het leuk om te doen.
 
Heb wel eens eens een lingam massage gedaan. Persoonlijk had ik er meer van verwacht.
Er was heel veel normale body to body massage tussendoor terwijl lingam als ik mij niet vergis met name puur gericht is op de geslachtsdelen.
Er zijn/waren maar weinig dames, die ik ken igg, die dit echt goed beheersen.
Beste vragen vooraf welke dame hiervoor aan te bevelen is. 👍
Pearl en Bonnie, Massagewereld Weert doen dit "niet verkeerd", topper Lindsey is helaas gestopt. 😭

Lotus ook ervaring mee, vond ik persoonlijk minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan