Recensie Anabella, Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tom050

Newbie
10
14/04/22
5
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/556970-anabella
Totale kosten (in euro)
150 (inclusief fooi)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent heb ik Anabella bezocht in Groningen. Haar appartement is in een woonwijk in de stad. Buiten dat is het voldoende annoniem. Even buiten gewacht totdat ze er klaar voor was. Maar holy crap wat is zij fijn. Voor iemand van 50 is ze echt mooi strak. Zoent graag en is gelijk bezig met mij op bed te krijgen. Ze pijpt heerlijk, en ze liet ook erg merken dat ze genoot terwijl ik haar mocht beffen. Bij de sex moest ik rustig aan doen voordat ik te vroeg klaar zou komen. Veel standjes gehad, heerlijke tijd gehad. Vervolgens in doggystyle klaargekomen.

Echt een heerlijke vrouw!

Ja, die snapte ik eerlijk gezegd ook niet. Misschien is het ook een stukje van eigen energie en aandacht wat ik er zelf in stop 🤷‍♂️.

Daarnaast klikt een dvp ook niet altijd met een klant. Niet iedereen heeft alleen maar topdagen. Al deze factoren zullen wellicht voor een raar beeld zorgen. Maar ik ga hoe dan ook snel nog een keer.

Je zou het haar moeten vragen. Ze heeft wel veel in haar advertentie staan. Ik vind haar heel aardig, maar haar Engels is niet helemaal top. Dus als je een goeie beurt wilt maken (haha), dan zou ik haar in het Spaans berichten.

Terug
Bovenaan Onderaan