Er was een dame in Schiedam die je hard anaal kon nemen. Anastasia ofzo, is helaas al een tijdje van de radar verdwenen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNatuurlijk mag dat wel. Voor mijn part zelfs over dubbele anale penetratie. Maar wangedrag als dat van @Incent34 is wel het laatste waar ik het als goedmenende hoerenloper zou voor opnemen. Het is door misogyne eikels zoals hij dat dames het vak verlaten. Kijk, ik frequenteer geregeld sm-huizen in de rol van dominant. Daar gebeuren ook stevige zaken. Maar altijd met respect en gehoor voor de dame. Als je merkt dat ze het niet meer aankan, dan stop je. Punt. En wat je al zeker niet doet is er een beetje mee lopen opscheppen op een forum.Moet ik hier uit opmaken dat jij vindt dat er niet meer gesproken mag worden over anale sex met een DVP?
Het gaat mij niet om @Incent34 , maar om @Basko . Zijn bericht komt direct na mijn bericht en dan ga ik er vanuit dat hij reageert op mijn bericht. Als dat niet zo is en hij reageert op iemand anders, dan het dringende advies én verzoek om het bericht waarop je reageert te citeren.Natuurlijk mag dat wel. Voor mijn part zelfs over dubbele anale penetratie. Maar wangedrag als dat van @Incent34 is wel het laatste waar ik het als goedmenende hoerenloper zou voor opnemen. Het is door misogyne eikels zoals hij dat dames het vak verlaten. Kijk, ik frequenteer geregeld sm-huizen in de rol van dominant. Daar gebeuren ook stevige zaken. Maar altijd met respect en gehoor voor de dame. Als je merkt dat ze het niet meer aankan, dan stop je. Punt. En wat je al zeker niet doet is er een beetje mee lopen opscheppen op een forum.
Precies dit! Uit veel andere recensies in welk topic dan ook kom je het zelfde tegen.Ik denk dat @Gefikst en vele andere wandelaars met hem een dvp als een soort vriendin zien waarmee ze een liefdesrelatie hebben, en dat ze daarom hun favoriete dame liever niet met anderen willen delen.Maar in werkelijkheid is de relatie tussen jou en haar puur gebaseerd op geld meer niet. En wat sommige dames heel slim doen is je het gevoel geven dat je anders bent dan al die andere mannen die haar bezoeken.maar dit is een truc die dvp's gebruiken om je langer aan hun vast te binden zodat je maar blijft terugkomen voor meer dates.
Klopt dit is mijn topic. Maar mijn reactie is gericht naar @Gefikst en die zit weer hier.Ik doe rustig aan, maar ik denk dat voor de meesten de opmerking nergens op slaat en er is ook een apart topic over
Je favoriete dvp niet willen delen met anderen.
Hebben jullie ook een favoriete dvp die je liever niet met anderen wilt dele? Bang dat ze dan te populair en onbetaalbaar word voor jou.www.girlsreview.nl
Gelukkig dat anderen mijn reactie wel kunnen waarderen.Haha, ik ben niet de sheriff, maar iedereen mag toch reageren en dan zie ik toch liever een reactie als bv van @Gefikst dan van sommige anderen.
Dames waar ik over schreef werken allemaal op de Vulkan in Duisburg. Tom tom kan de Vulkanstrasse wel vinden Plattegrond ook wel handig want anders weet je bij eerste bezoek niet hoe je bij H11 naar binnen gegaan bent en bij 13 naar buiten... Trouwens de laatste huizen om te checken tenzij je Zahra zoekt. Leukste dames doorgaans in H17, 25 en E26. Grofweg 1 op de 5 dames biedt anaal aan, maar hard neuken echt alleen bij een hand vol.Waar ontvangen deze dames?
Is het toevallig deze dame?Er was een dame in Schiedam die je hard anaal kon nemen. Anastasia ofzo, is helaas al een tijdje van de radar verdwenen.
Dat is inderdaad jammer maar zo werkt het wel op al dit soort sites. Aan de andere kant is het misschien wel leuker om je eigen favoriet te vinden. Ik lees ook de recensies maar niet altijd is een goede voor een ander een goede voor mij.Ik blijf het wel jammer vinden dat een heleboel mannen hun vaste dame niet willen delen met anderen en dan steeds met een excuus komen dat de desbetreffende dame dat niet wil.Terwijl de dame gewoon adverteert op sites als kinky en sexjobs en juist opzoek is naar nieuwe klanten. Een forum als deze is juist bedoeld om je ervaringen te delen met anderen en ze te helpen een geschikte dame te vinden en niet de dame alleen voor jezelf te houden.
ik weet dat sommige niet op dit soort sites willen staan omdat ze ook niet met alle diensten openlijk adverteren en selectief zijn in wat ze wel of niet doen, sommige dames vinden het juist fijn omdat dit extra klanten opleverdDat is inderdaad jammer maar zo werkt het wel op al dit soort sites. Aan de andere kant is het misschien wel leuker om je eigen favoriet te vinden. Ik lees ook de recensies maar niet altijd is een goede voor een ander een goede voor mij.
Vroeger een man ?Voor een dame die van anaal houdt in de gaten houden of de advertentie van Kazumi (of Octavia, naam gebruikt ze ook wel) online staat. Dame is wel een beetje selectief in wie ze toelaat, maar is verzot op anaal. Momenteel niet in Nederland, ze is de maatregelen ontvlucht. Verwacht januari weer terug te komen.
Als ze gestopt is dan moet je haar privacy inderdaad respecteren.Mijn dame is een inmiddels gestopte DVP zonder relatie. Na onze zakelijke relatie hebben we nu een 'friends with benefits' relatie. Ze heeft behoefte aan sex en houd toevallig van anaal. Vandaar dat ik haar gegevens niet kan delen.
Klopt en de belastingdienst leest ook mee en daar ligt de bewijslast anders mee, schuldig tot jezelf het tegendeel kan bewijzen. Kan me voorstellen dat een dvp niet alle inkomsten opgeeft aan de belastingdienst.ik weet dat sommige niet op dit soort sites willen staan omdat ze ook niet met alle diensten openlijk adverteren en selectief zijn in wat ze wel of niet doen, sommige dames vinden het juist fijn omdat dit extra klanten opleverd
Zou goed kunnen maar is er niet minder om ?Vroeger een man ?