Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen ik helemaal met je eens wie A zegt moet ook B zeggen.Het probleem is niet zo zeer de dame niet willen delen, maar het wel eerst melden in een topic als dit dat je er de perfecte dame voor weet. Als je de dame toch niet wil delen, plaats dan ook geen reacties over haar in een topic als dit.
Het was een gangbang met Mirthe, waarbij vele mannen haar in het kontje geneukt hebben. Ik was dus niet de enigste. Heb ook haar kutje geneukt terwijl de lul van een ander de achteringang vulde. En niet om op te scheppen, maar ik ben behoorlijk geschapen kwa lengte en omvang, ze nam het allemaal met een soort van speels gemak.mooi, maar niet elke pik is gelijk he
Even gegoogled. Duisburg Vulkanstrasse. Daar zijn weer Duitse fora over.Waar ontvangen deze dames?
Ze worden rijkelijk beloond en adverteren er zelf mee dus dan kunnen ze het krijgen ook. Zo gauw het geld overgedragen is dan is dat hoerige kontje van mij.Misschien ff een dikke dildo kopen en die keihard in je eigen kont pompen dan weet je hoe het voelt om als een hoertje gebruikt te worden...en hoe lekker dat voelt... Tip van het huis zonder glijmiddel en lekker diep tot het randje dan pas ben je een echte die hard cock sucker uber bitch..
Dit klinkt meer als pijn en dat je daarom geweigerd werd.Vroeger was er roxy in de doublet die kon je keihard in haar kontje neuken en gaf geen krimp. Dat steldr niet veel voor tot ik een keer haar optilde en op mijn pik liet stuiteren, schreeuwde ze de hele boel bij elkaar en ik maar raggen in dat kleine poepgaatje. Werd ze helemaal gek van en moest ze naderhand flink van bijkomen. Op een gegeven moment weigerde ze mij omdat ze wist dat ze bij mij aan de bak moest voor haar centjes.
Precies ditIk blijf het wel jammer vinden dat een heleboel mannen hun vaste dame niet willen delen met anderen en dan steeds met een excuus komen dat de desbetreffende dame dat niet wil.Terwijl de dame gewoon adverteert op sites als kinky en sexjobs en juist opzoek is naar nieuwe klanten. Een forum als deze is juist bedoeld om je ervaringen te delen met anderen en ze te helpen een geschikte dame te vinden en niet de dame alleen voor jezelf te houden.
Dat is goed te horen.. ik was er een keer en toe ging t (met die van mij althans) wat minder soepel . Misschien was dat eerder en is ze ondertussen meer gewend.... en natuurlijk hebben ze de ene keer meer hun dag dan de andere keer. Denk dat men de verwachtingen voor anaal bij Mirthe niet te hoog moet hebben, ze heeft t notabene in haar tekst staan geloof ik (size does matter oid). Maar hey... nog maar een keer langs dan;-)Het was een gangbang met Mirthe, waarbij vele mannen haar in het kontje geneukt hebben. Ik was dus niet de enigste. Heb ook haar kutje geneukt terwijl de lul van een ander de achteringang vulde. En niet om op te scheppen, maar ik ben behoorlijk geschapen kwa lengte en omvang, ze nam het allemaal met een soort van speels gemak.
ja leuk man.. 'raggen' als iemand de boel bij elkaar schreeuwt. Serieus.. je kan soms ook gewoon te ver gaan he, en dat dat een keer gebeurt is tot daar aan toe maar dat je er hier zo vol lof over schreeuwt zegt meer over jou dan over haar. Er zijn zat dames die als t even kon ander werk zouden willen doen hoor, en die niet zo mondig zijn om jou in het moment weg te sturen. Je bent eigenlijk gewoon een schande voor de wandelaars.Vroeger was er roxy in de doublet die kon je keihard in haar kontje neuken en gaf geen krimp. Dat steldr niet veel voor tot ik een keer haar optilde en op mijn pik liet stuiteren, schreeuwde ze de hele boel bij elkaar en ik maar raggen in dat kleine poepgaatje. Werd ze helemaal gek van en moest ze naderhand flink van bijkomen. Op een gegeven moment weigerde ze mij omdat ze wist dat ze bij mij aan de bak moest voor haar centjes.
Vermoedelijk geldt voor latinas, meer het feit van slechte verkrijgbaarheid en de katholieke mores.Zijn het meestal latino's die anaal doen, of ook oosteuropese dames?
Afgaande op jouw reacties op het forum, heeft ze wel een punt. Cheap Freddy?Na 2 dates vertelde ze me dat ze ook achter t raam werkzaam was en dat was waar, ze werkte 's avonds aan de Oudezijdse nabij de bananenbar. Ineens werd het contact verbroken omdat ik dr niet wilde betalen, "cheap bastard" was het ineens enzo.
Ik wil daar wel op reageren.En daarbij.... áls je t dan niet wil delen is nog tot daar aan toe maar wat heeft t dan uberhaupt voor nut om te reageren in dit topic waar iemand om namen vraagt
Ons Mokum eerst, de rest is provincie.Altijd voor een dubbeltje op de eerste rij! Je bent een Jood of je bent het niet gap.
Hoe kan je op hookers nog steeds recensies lezen? Mij lukt dat niet meer.Later die avond, vond ik op hookers, een aantal bar slechte recensies over haar.
Ik ook niet man, dit is een levendige herinnering, van een aantal jaar geleden.Hoe kan je op hookers nog steeds recensies lezen? Mij lukt dat niet meer.
Ik heb een paar vaste dames die ik bezoek en vraag het altijd of dat ze het op prijs stelt om mijn verhaal te delen.Ik blijf het wel jammer vinden dat een heleboel mannen hun vaste dame niet willen delen met anderen en dan steeds met een excuus komen dat de desbetreffende dame dat niet wil.Terwijl de dame gewoon adverteert op sites als kinky en sexjobs en juist opzoek is naar nieuwe klanten. Een forum als deze is juist bedoeld om je ervaringen te delen met anderen en ze te helpen een geschikte dame te vinden en niet de dame alleen voor jezelf te houden.
Het kan altijd nog erger en dat heb ik ook meegemaakt. Jaren geleden een tenger Hongaars hoertje, op zijn hondjes, hard in haar kont geneukt. Zo'n beetje halverwege het neuken, prikt ze achterom in mijn buik, ik trek terug en er komt me daar een golf spetterpoep uit haar aars... ECHT NIET NORMAAL MEER.Toen ik klaargekomen terugtrok, kleefden er wat korreltjes poep aan het condoom. Sorry hoor,... geeft niet, soms gebeurt dat toch.
Dus omdat jij een klik met haar hebt mogen wij haar niet benaderen ? Misschien krijgt ze met ons ook een klik, leuk toch meer vrolijke mensen op aarde.Er zijn op dit forum veel cynische co-wandelaars die niets geloven van een klik tussen dame en wandelaar,
Ik heb een paar vaste dames die ik bezoek en vraag het altijd of dat ze het op prijs stelt om mijn
Maar ik heb toch sterk het vermoeden dat Gefikst verliefd op haar is. Vandaar het niet delen.?
Tja….. dat is ook een risico van deze hobby?Maar ik heb toch sterk het vermoeden dat Gefikst verliefd op haar is. Vandaar het niet delen.?
Moet ik hier uit opmaken dat jij vindt dat er niet meer gesproken mag worden over anale sex met een DVP? Dat anale sex met een DVP niet mag? Dat het een vorm van misbruiken van een DVP is? En wat is jouw volgende reactie? PZC mag niet meer? CIM / CIF niet? NMC ook niet? Of denk je dat een DVP daar wel van geniet met een klant? Dat ze het wel lekker vindt om jouw lul zonder condoom te pijpen? Dat het dan geen zakelijke transactie is, maar dat ze daar van geniet?Misschien ff een dikke dildo kopen en die keihard in je eigen kont pompen dan weet je hoe het voelt om als een hoertje gebruikt te worden...en hoe lekker dat voelt... Tip van het huis zonder glijmiddel en lekker diep tot het randje dan pas ben je een echte die hard cock sucker uber bitch..
Deel je verhaal dan niet inderdaad.Ik blijf het wel jammer vinden dat een heleboel mannen hun vaste dame niet willen delen met anderen en dan steeds met een excuus komen dat de desbetreffende dame dat niet wil.Terwijl de dame gewoon adverteert op sites als kinky en sexjobs en juist opzoek is naar nieuwe klanten. Een forum als deze is juist bedoeld om je ervaringen te delen met anderen en ze te helpen een geschikte dame te vinden en niet de dame alleen voor jezelf te houden.