Recensie Ana MySugarDaddy, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jack013

Newbie
17
11/10/21
31
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://community.mysugardaddy.com/profile/mf61177dc4f07bdc0826ff4651b4e289c
Totale kosten (in euro)
600
Mijn eerste review... long overdue, maar ik date vaak met dames die reageren op een advertentie van mij en er zelf geen hebben staan.

Ik heb Ana al 2 x ontmoet. Hoewel ze zelf in Antwerpen woont, hebben we elkaar in andere steden ontmoet toen ik er op hotel zat voor mijn werk.
Ze is origineel van Franse origine, maar spreekt zeer vlot Engels. Nederlands niet helaas.
Ons initieel contact was na een advertentie van haar op afspraakjes, maar die is al enkele jaren niet meer online. Je kan haar momenteel enkel terugvinden op deze site:

Ana is een dame vooraan in de 30 die eigenlijk gewoon een hobbyhoertje is. Ze date met wetenschap van haar partner.
Ze is slank, kleine borstjes en billen in verhouding. Leuk snoetje met een beetje een alternatievere vibe.
Ik communiceer met haar via mail en ze is daar zeer vlot in. Het is duidelijk dat ze voorkeur geeft aan mannen om regelmatig te daten ipv eendagsvliegen.

De date zelf:
Super! :)
Ana doet dit echt voor haar plezier en dat merk je.
Gezien dit een tweede date was, wist ze al meer wat ik wilde. Na 5min zat ze in lingerie op haar knietjes mij te pijpen. Dat doet ze goed, oogcontact, diep, ballen,... alles wat ik maar wenste. Paar minuten later heb ik haar mondje voor de eerste keer gevuld. Heb het haar aan mij laten tonen alvorens haar gevraagd het mooi te slikken. Ze was trots dat het lukte... slikken is een werkpuntje voor haar, wist ze me te vertellen.

Even babbelen en je merkt snel dat dit een intelligente dame is. Vorige date heb ik haar tussenin even op de zetel gezet om met zichzelf te laten spelen, best geil hoe ze er helemaal in opging met die dildo. (die eerste date heb ik haar ook eens met een dildo met suction cup tegen de douchewand laten neuken terwijl ze me pijpte - ook niet slecht :) )
Anyway, terug naar deze date. Na wat keuvelen, had ik er toch weer zin in en liet ze me weer wat pijpen. Heb ze dan met haar hoofd over de bedrand gelegd en terwijl ik met haar poesje speelde, eens goed proberen te keelneuken. Doet ze gewillig, maar ook nog een klein werkpuntje ;).
Haar poesje met piercing was al goed nat en klaar om te neuken. Eerst doggy: ik houd ervan haar onderdanig met haar hoofd op bed te leggen en haar stevig te nemen, terwijl ik haar billen stevig spank. Vind ze geil en gaat er helemaal in mee.
Daarna ben ik in een zeteltje gaan zitten en heb haar wat laten werken: zij met haar kont naar mij gericht mij laten berijden. Voor de connaisseurs onder ons heet dit blijkbaar 'Standit'. Kijk maar op reddit https://www.reddit.com/r/standit/

Daarna nog even op bed gelegd met benen over mijn schouders... Ze genoot er duidelijk van dat ik op die manier diep kon stoten en zo is ze klaargekomen.
Met haar compleet rode wangen, was het tijd voor mij om nog eens te komen.
Dit maal ging ze gretig op haar knietjes zitten en liet ze me over haar gezichtje spuiten. Ze nam zelfs mijn lul nog om het mooi verder uit te smeren.

Samengevat: exact wat ik wou.
Ze is niet goedkoop, maar dat heeft ook een groot deel met de verplaatsing te maken.

Terug
Bovenaan Onderaan