Vandaag nog eens langs Gent gepasseerd en de goesting was vrij groot, dus de kans erop gewaagd om Anna te bezoeken die ik de vorige keer al aantrekkelijk vond maar toen dus bezet was. Zoals gewoonlijk een 2 tal keer rond den blok gewandeld en moet zeggen, zaten al terug iets meer meisjes dan de laatste keer ik gegaan was (23) december. Schepenenvijverstraat redelijk goed bezet bijna geen lege ramen
amai wat een contrast met de vorige keer toen deze straat op 2xa 3 dames na leeg was. Glazen straatje waren er een 7 a 8 dames aanwezig dus ook al de moeite en in het laatste stukje na het glazen straatje, Pieter vanderdonctdoorgang was de minst druk bezette straat met een 6 tal dames op post. Ik dan maar gekozen dus voor Anna van het glazen straatje waarvoor ik dus eigenlijk gekomen was
. Ze zat aan het raam met een soort zwart badpakje aan en ze doet niks om u naar binnen te lokken, doet ze niet zegt ze, als de mannen me willen zullen ze zo wel binnen komen was achteraf haar verhaal dat ze erover vertelde. Nu ja is wel waar eigenlijk want ben ook naar binnen gegaan
. Bij binnenkomst gaf ik haar meteen een knuffel en dan is bij de meerderheid van de meisjes het ijs gebroken, maar hier vondt ik ons Anna nogal redelijk koelbloedig en passief in, ze nam me wel vast maar verder deed ze niks. Toen vroeg ze me me uit te kleden en hierbij stond ze ook gewoon gezellig te wachten tot ik gedaan had en in de tijd dat ik me aan het uitkleden was heb ik gezien dat ze an die doorzichtige heels had en heb ik haar gevraagd of ze deze kon aandoen, geen probleem zei ze me. Dan haar nog eens geknuffeld (had nog steeds geen actie ondernomen om haar kleren uit te trekken?
. Raar vond ik het. Mocgt er wel veel mee doen, alee wat is veel natuurlijk, mocht haar borstjes (a cup) of the jawel heel klein maar ô zo fijn, daar hou ik wel van, het heeft wel iets die kleine sexy borsten,je bent ervoor of totaal niet
. Ook kussen in de hals en op de kaken mocht je al doen wat je wilt. Maar van haar kant totaal niks van actie ze stond gewoon recht met haar pakje aan en ik mocht ermee doen wat ze wilde, ze deed niks, ze gaf geen krimp. Doodzonde vind ik het wat ze heeft echt een prachtig lichaam, een heel mooi aangezichtje en dan doe je er maar heel weinig mee. Ze zou kunnen meegaan in van alles maar daar staat ze dan als een stijve hark? Ongelooflijk maar waar. Dan vroeg ze of ik me op het bed wou neerleggen en zette ze haar op haar zijkant naast me zodat ik echt moeilijk aan haar kon komen tijdens dat ze me pijpte heb nog geprobeerd haar te nemen en haar beetje naar me toe te trekken, zodat ik die super lekkere komt van haar kon zien maar er was geen beweging, geen move in te krijgen. Pijpt wel heel lekker
moet ik zeggen, daar heeft ze wel kaas van gegeten, moest me soms wel even inhouden
maar ze had intussen nog altijd haar pakje aan
. Dan over gegaan naar de daad waar ze eindelijk haar pakje uitdeed en je eindelijk haar mooi geschoren poesje kon zien,zag er echt een lekker poesje uit en ik vroeg haar of ik het kon likken, nee zei me kost 50!!!!! Extra. 50 euro voor een poes te likken? Goe zot ze dacht ik
. Dan afgewerkt on top waar ze wel naar jou blijft kijken en waar je dan klaarkomt door te kijken op haar mooie snoetje. Ook geen andere positie voorgesteld. Eindconclusie voor mij,heel mooi meisje, heeft eigenlijk alles in huis om een toppertje te kunnen zijn, mooi snoetje, mooie naturel borstjes, mooi aangezichtje, is ook wel eens lief want ze laat eigenlijk best veel toe, maar geen passie, dus passief en is een heel stille ook wel, bij het aankleden stond ze gewoon recht te wachten tot ik klaar was, heb dan zelf maar paar vragen gesteld om de stilte te breken maar anders zal ze niks zelf vragen. Voor mij geen herhalingsgevaar. Geen klik met haar misschien? Ik weet het niet?