Vorige week zaterdag was ze er nochtans.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVorige week dinsdag nog gezien maar ze zou binnenkort op verlof gaan, ze staat wel al een tijdje aan de overkant op 2LWerkt ze nu op donderdag, vrijdag en zaterdag? Ik dacht dat ze sinds december 2022 gestopt was en ik heb haar sindsdien niet meer gezien. Heeft iemand haar recent nog zien staan?
Werkt zij tijdens de dag of nacht en welk raam precies momenteel ?Ik heb haar vrijdag ook bezocht. Omdat ik al een review schreef ga ik dat niet opnieuw doen. Een betere service kan ik me niet inbeelden achter de ramen. Echt een fantastisch meisje.
Ze is inderdaad veranderd van raam, maar ik meen dat het 4L is en niet 2L.
Lees nog eens mijn vorig bericht…Werkt zij tijdens de dag of nacht en welk raam precies momenteel ?
Vorige week dinsdag nog gezien maar ze zou binnenkort op verlof gaan, ze staat wel al een tijdje aan de overkant op 2L
Ze praat idd niet veel en voor mij mogen ze ook wat praatvaardiger zijn maar toch is deze dame verre van afstandelijk.Ze was er nog steeds vanavond. Op nummer 4L.
Al een keer eerder bij haar geweest, mooie vrouw maar optreden niet goed of slecht, gewoon geen feeling, het gebeurt. Ze praatte niet veel, wat niet helpt.