Algemeen Oost-Vlaanderen - Privéhuis algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarom dat ik het vraag er zijn zo weinig recente recensies , ik ga geen uur op de motor door de kou rijden om van een kale kermis terug te keren
I.p.v. te neuten over "zo weinig recensies", misschien er zelf al een paar posten en zo het goede voorbeeld geven? Anders blijft het hier maar een praatbarak wezen.

Hallo beste medewandelaars.
Nog nooit naar privé sofie geweest en al paar keer tip gekregen van medewandelaars dat het er nog ok zou zijn om dames een bezoekje te brengen. Ben wel geïnteresseerd in Julie maar vind (nog) niet geen recensies over haar terug. En is het gemakkelijk om te parkeren bij privé sofie?
Groetjes krokettje 😉

Er zitten toppers zoals Mija en mindere dames. Over recente aanwinsten kan ik niets zeggen omdat ik er al een tijd niet meer geweest ben. Grootste probleem bij Kiya is dat ze hun afspraken niet goed regelen. Het is me bij herhaling voorgevallen dat de dame die ik geboekt had op het afgesproken uur niet beschilbaar was en dan proberen ze je iemand anders aan te smeren. Dat is balen!
Idd. en hun website is rampzalig, Nu wel nieuw toppertje Anna, chinees. Denk dat de eigenares bezig is met de rotzooi eruit te gooien werd eens hoog tijd.
Parking St. Pietersplein is ±900 meter van Privé Sofie volgens Google maps.
Met wat geluk vind je ook wel een plaats in een van de zijstraten.
Wie?

Terug
Bovenaan Onderaan