Recensie Amy, Korat Thai, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagefan1

Stamgast
269
06/02/22
180
15
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.koratthaimassage.nl/dames--massages.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amy is een nieuwe dame bij Korat en het leek me leuk om weer eens wat nieuws te proberen.

Hier heb ik geen spijt van gehad. Het was een hele fijne ervaring. Het is allereerst echt een lieve vrouw waarbij je je snel op je gemak voelt. Ze kwam sneller terug met het drankje dan ik heb kunnen douchen. Dit heb ik zelden meegemaakt. Een goed begin dus.

Ze begon de massage bij de voeten en onderbenen. Dat deed ze vakkundig.. Daarna werden de bovenbenen heerlijk aangepakt waarbij ze al voorzichtig met haar nagels langs mijn ballen ging. Terwijl ze bezig was mijn mijn bovenbenen begon ze steeds meer te teasen en met mijn pik te spelen en dat was echt heerlijk. Op den duur ging ze over naar mijn rug en schouders en ook dat was een lekkere massage (medium hard). De body to body voelde intiem waarbij ze met haar borst een paar keer langs mijn wang gleed en daarna wat lager tegelijkertijd ook heerlijk aan mijn pik zat.

Ik stond op springen en mocht me gelukkig snel daarna omdraaien. Toen zag ik dat ze een mooi slank lichaam had met heerlijke natuurlijke borstjes met mooie tepels. Ze begon met de borstkas te masseren en wat b2b en ging vrij vlot daarna over naar de kleine vriend die ze met veel gevoel en subtiele technieken aanraakte. Dat voelde echt heerlijk. Na verloop van tijd ging ze naast me zitten, een beetje zijwaarts, en bracht me naar een heerlijk hoogtepunt (ze is terughoudend met haar aanraken, maar ik kon voorzichtig een van haar borstjes beroeren). Daarna nog een lekkere namassage gehad van benen, voeten en armen.

Was dus een aangename ervaring met een lieve en vriendelijke vrouw. Helemaal top en ik ga binnenkort zeker terug.

Terug
Bovenaan Onderaan