Recensie Bianca, Ieper 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Yoda

Newbie
13
06/09/22
19
9
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bianca-bianca-professioneel-in-erotische-massage.html
Totale kosten (in euro)
100
Een jaar of 7à 8 geleden deze Bianca bezocht vlakbij de R32 in Roeselare. Een villa apart gelegen met een veevoerhandel vlakbij. Ondertussen is dit al lang geen privehuis meer.
Ze staat geregeld nog eens op redlights maar wel minder dan vroeger. Ze blijft ook nooit lang op één plaats. Dikwijls is dit geen goed teken. Zo ook in dit geval

Bij de binnenkomst was ik wel aangenaam verrast. Het was de dame vanop de foto's. Ze was zelfs nog knapper in het echt (7à 8 jaar geleden-> ik weet niet hoe dat nu is).

Ze sprak toen helemaal geen Engels.
Ik betaalde 100€ voor een half uur.
In haar advertentie stond toen bij mogelijkheden onder andere: zoenen, tongzoenen, pijpen zonder, pijpen tot het einde, CIM, beffen.
Van dat alles was er niets mogelijk.
Toen ik betaald had probeerde ik haar te kussen. Ze draaide zich meteen met haar kont naar me toe en begon tegen me aan te wrijven.
Na enkele minuten ging ze op het bed liggen met haar benen open en zei "Anaconda". Ze deed er alles aan om zo snel mogelijk af te werken.

Ik ben 15 minuten binnen geweest.

Schamele service

Terug
Bovenaan Onderaan