Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou het best kunnen begrijpen. Er worden toch heel vaak dezelfde vragen gesteld.... Bijv. wie weet wie waar of op welke dagen werkt?
En dan weer een paar dagen later dezelfde vraag.
Of opmerkingen over een dame die alleen irritatie opwekken. Bijv. een paar weken terug over Katja (zii van de Rdk 119) die al meer dan een jaar thuis van haar hier opgedane ervaringen geniet :))

@Johnny Walk Nee geen uitleg gekregen. Bij mij is dit al heel wat keren gebeurd en slechts 1 keer kreeg ik een email van een moderator dat het off topic was. Nu ging het over die vermoorde dame waar een hologram van is geplaatst. Ik had alleen een andere mening dan iemand, meer niet.
Maar waarom vraag je dat dan in dit topic, verwacht je hier antwoord te krijgen?

@Paulus2 Nee ik zal geen antwoord krijgen van een moderator, maar volgens mij was het een tijdje geleden nog normaal dat er in een emailtje of privébericht even werd verteld waarom je berichten worden verwijderd. De laatste paar keer doen ze dat zonder enige toelichting. Dat vind ik onbeschoft, laat ze dan een reden geven denk ik dan.

Terug
Bovenaan Onderaan