Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou het best kunnen begrijpen. Er worden toch heel vaak dezelfde vragen gesteld.... Bijv. wie weet wie waar of op welke dagen werkt?
En dan weer een paar dagen later dezelfde vraag.
Of opmerkingen over een dame die alleen irritatie opwekken. Bijv. een paar weken terug over Katja (zii van de Rdk 119) die al meer dan een jaar thuis van haar hier opgedane ervaringen geniet :))

@Kalfje1 dat ben ik met je eens, maar in mijn bericht had ik alleen een andere mening dan iemand anders. Het ging over die moord op een dvp in 2009. Dus geen off topic dingetje en ook niet steeds dezelfde vraag.

@Johnny Walk Nee geen uitleg gekregen. Bij mij is dit al heel wat keren gebeurd en slechts 1 keer kreeg ik een email van een moderator dat het off topic was. Nu ging het over die vermoorde dame waar een hologram van is geplaatst. Ik had alleen een andere mening dan iemand, meer niet.
Maar waarom vraag je dat dan in dit topic, verwacht je hier antwoord te krijgen?

@Paulus2 Nee ik zal geen antwoord krijgen van een moderator, maar volgens mij was het een tijdje geleden nog normaal dat er in een emailtje of privébericht even werd verteld waarom je berichten worden verwijderd. De laatste paar keer doen ze dat zonder enige toelichting. Dat vind ik onbeschoft, laat ze dan een reden geven denk ik dan.

Heeft iemand Sara Ruysdaelkade 141 rechts (voorheen geleenstraat 45 den haag) beneden nog onlangs gespot? Ik zag haar vriendinnetje Roxana wel laatst zitten. Bedankt.

Ik was zojuist even in de Oudekennissteeg en daar heeft iemand flink wat ramen proberen in te slaan. Van boven tot onder onder de barsten dat je er niet meer doorheen kan kijken. Ze zijn het nu aan het herstellen. Op de oudezijds voorburgwal tegenover de oude kerk waren de ramen ook ingeslagen. Dames moeten daar natuurlijk vanavond weer aan het werk.

Ik was zojuist even in de Oudekennissteeg en daar heeft iemand flink wat ramen proberen in te slaan. Van boven tot onder onder de barsten dat je er niet meer doorheen kan kijken. Ze zijn het nu aan het herstellen. Op de oudezijds voorburgwal tegenover de oude kerk waren de ramen ook ingeslagen. Dames moeten daar natuurlijk vanavond weer aan het werk.
Ja klopt ik zag het vanmiddag ook dat er barsten zaten in 2 raamdeuren in de OKS

Jongens..5 December.
De verdachte is vastgelegd op camera, gerucht gaat dat hij er op een oude schuit vandoor is gegaan vanochtend vroeg.

skft-20890fdcaf8c9f1564afef711b21d9d4.jpg

Volgens mij wel, er was een keer een A4tje op de deur dat het weer open zou gaan. Maar het is er niet meer van gekomen, het zit nu ook een beetje op een gekke lokatie er zijn bijna geen ramen meer in die buurt. Rond de kerk nog een paar

Ik wil voor het eerst op bezoek bij de wallen, maar ben een redelijk opvallende verschijning en woon zelf in Amsterdam. Ik ben daarom opzoek naar de meest anonieme plekken/straten om eens een poging te wagen.

Alle tips zijn welkom!

Ik wil voor het eerst op bezoek bij de wallen, maar ben een redelijk opvallende verschijning en woon zelf in Amsterdam. Ik ben daarom opzoek naar de meest anonieme plekken/straten om eens een poging te wagen.

Alle tips zijn welkom!
Beste NewGuy89,
Waarom de Amsterdamse wallen met de kans dat je bezoek niet onopgemerkt blijft, terwijl Den Haag, Geeenstraat & Doubletstraat niet ver weg zijn, en de sfeer en service vele malen beter is en ook nog voordeliger.
Tall

Beste NewGuy89,
Waarom de Amsterdamse wallen met de kans dat je bezoek niet onopgemerkt blijft, terwijl Den Haag, Geeenstraat & Doubletstraat niet ver weg zijn, en de sfeer en service vele malen beter is en ook nog voordeliger.
Tall
Vooral gemak! Vind het iets teveel moeite om naar een andere stad te reizen.

ik liepv andaag 7 dec over de kade en zag de gordijnen eindelijk weer eens open op 119 en daar stond ze gewoon katja zoals ze altijd. Ze is dus niet gestopt en het is niet dicht gespijkerd zoals andere wel zeggen.

ik liepv andaag 7 dec over de kade en zag de gordijnen eindelijk weer eens open op 119 en daar stond ze gewoon katja zoals ze altijd. Ze is dus niet gestopt en het is niet dicht gespijkerd zoals andere wel zeggen..
🤣 apart.
Ik liep op 6 december rond 17.00 ook de kade en toen zaten er toch echt houten platen voor de ramen.

Dan werken ze tegenwoordig wel heel snel.

Laatst was er een docu-serie op TV 'bij ons op de Wallen'. Er was een interviewtje met een DVP, jaar of 30 denk ik, lang zwart haar, tieten en lippen van de dokter, grote tattoo op haar hele rechterbeen, sprak goed Engels. Weet iemand hoe zij heet en welk raam zij heeft?

Laatst was er een docu-serie op TV 'bij ons op de Wallen'. Er was een interviewtje met een DVP, jaar of 30 denk ik, lang zwart haar, tieten en lippen van de dokter, grote tattoo op haar hele rechterbeen, sprak goed Engels. Weet iemand hoe zij heet en welk raam zij heeft?
die docu draait rondom de ramen van beheerder "Pim" Voor zover ik ze herkende zitten die rondom de Boomsteeg en Bloedstraat.
Kwestie van wandelen en op ontdekkingsreis gaan :)

Trouwens over de Boomsteeg gesproken. Wie heeft Mila de afgelopen tijd nog gezien? Mila stond voorheen in de La Vie en Rose. Ik heb haar voor het laatst in de Boomsteeg gezien en een keer op de Oudezijds Achterburgwal een paar maanden terug alweer. Mila werkt meestal overdag.

Terug
Bovenaan Onderaan