Of ook als je in de straat zelf bent en je ziet dat de dame veel bezet is, dan kan het niet anders dat ze een top service geeft! Ik ken dames die niet eens het gordijn meer open doen, omdat de volgende klant al staat te wachten!
En wat de jonge generatie betreft, er lopen zoveel lekkere jonge wijven rond, in alle kleuren en maten, waarom zou je dan naar de hoeren gaan! Ik ga zelf ook nog wel eens het nachtleven in, en geloof me die jonkies van tegenwoordig vallen heel veel op oudere mannen! En er zitten er een hele hoop tussen die supergeil zijn en ook hele smerige dingen doen!
Juist bij een dame die veel bezet is en mannen gaan wachten voor haar raam ga ik juist niet naar toe.
Dat er zoveel lekkere jonge wijven rondlopen ben ik mee eens, ik ga af en toe alleen naar de hoeren voor de afwisseling, gewoon omdat ik het leuk vind om Oost-Europese dames te neuken, is gewoon wat anders dan je gewend bent. Maar daarnaast neuk ik gewoon met verschillende dames uit Amsterdam en omstreken. Vooral met uitgaansgelegenheden regel je makkelijk een dame en ook op datingsapps, of op straat gewoon aanspreken of in de winkels, stations en in de trein, ik heb overal wel succes gehad. Ik zit er altijd wel achteraan ahah, maarja daar staan de meeste Surinamers en Antilianen wel bekend om wij hebben vaak kinderen van verschillende vrouwen. En ik las ooit wat dat donkere mensen ook een hogere testosteron hebben dan blanke mensen, en of dat echt zo is weet ik niet, maar het verbaast me niet als het wel zo is.
Die tieners/jeugd van nu bijvoorbeeld zijn helemaal gehersenspoeld door social media en entertainment etc. Ik heb al een aantal keren gehoord dat er meisjes zijn die zwanger raken in groep 8 en minderjarigen vanaf 14 jaar al neuken met 20 jarigen enz, ik stond perplex toen ik het hoorde
dat vind ik echt niet kunnen.
Ik ben zelf 25 en er zijn gewoon tieners die de heletijdt naar mij loeren of mijn snapchat vragen, dan denk ik ook 'meisje je bent nog een kind wat wil je van mij?'
Maar ik geloof niet dat die jonkies van tegenwoordig op heel veel oudere mannen vallen, niet ouder dan 30+ in in ieder geval, er zullen vast wel uitzonderingen zijn maar ik weet wel dat ze meestal vallen op jonge mannen midden in de 20 of eind 20. En dan praat ik over meiden van 18-21+.
Ik weet niet hoe oud jij bent en vanaf welke leeftijd jij bedoelt met 'die jonkies van tegenwoordig'.