Thnks ga ik zeker doenZe is er weer sinds gisteren have fun met deze Tsjechische Godin![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThnks ga ik zeker doenZe is er weer sinds gisteren have fun met deze Tsjechische Godin![]()
Aan alles komt een eind.Vandaag was Eva Spuistraat 11 voor het laatst las ik bij de referenties van de dames raamprostitutie Amsterdam
De kamers aan het eind nrs 26 etc zijn op straatniveau. De kamer van Haley, trapje af, 2 pers.bed.Ik zou graag zaterdag 12 april overdag achter de ramen gaan staan in het Singelgebied. Maar nu is de vraag, achter welk raam? De exploitant heeft vanavond het schema bekend gemaakt en dus weet ik welke ramen beschikbaar zijn. Degenen die mijn voorkeur hadden zijn helaas niet beschikbaar (4A, 6A en 7A). Welke ramen zijn een aanrader?
In een ideale wereld zou ik graag op straat niveau zitten, in de ONS, met een raam wat in je eigen kamer zit (dat je niet zo'n gangetje door hoeft om bij een kamer zonder daglicht uit te komen), en met een tweepersoonsbed. Deze zijn dus niet meer beschikbaar, dus een compromis is nodig. Ik vind het belangrijk dat ik goed zichtbaar ben vanaf de straat, aangezien ik geen vaste klantenkring heb (voor achter de ramen) en dus mensen wil trekken.
Als ik jou was zou ik niet zoveel met haar bezig zijn. Als ik jou berichten lees bij haar topic klink je erg geobsedeerd en desparate.Vandaag was Eva Spuistraat 11 voor het laatst las ik bij de referenties van de dames raamprostitutie Amsterdam
Hij is de Eva Jenik van het hoerenlopersbestaan , heeft overal verstand van en daardoor over alles en iedereen een mening.Als ik jou was zou ik niet zoveel met haar bezig zijn. Als ik jou berichten lees bij haar topic klink je erg geobsedeerd en desparate.
Daar ben ik ondertussen achter gekomen ja. Carlos heeft ook een website, wat erg fijn werkt. Helaas staat er ook bij dat de huur zonder beddengoed en handdoeken is (dat moet gekocht worden), en dat is voor mijn ene keer achter de ramen niet praktisch.De mooiste kamers in het Singelgebied die een beetje bij jou wensen in de buurt komen zijn van Carlos.
Kijk anders even op de website van Carlos want daar staat waarschijnlijk ook het adres van zijn kantoor daar dan kan je gewoon een fysiek gesprek aan gaan wat denk ik beter werkt dan via een telefoon want Carlos daar valt waarschijnlijk meer mee te doen dan degene waar je eerst mee te maken hebt gehad.Bedankt voor alle reacties.
Daar ben ik ondertussen achter gekomen ja. Carlos heeft ook een website, wat erg fijn werkt. Helaas staat er ook bij dat de huur zonder beddengoed en handdoeken is (dat moet gekocht worden), en dat is voor mijn ene keer achter de ramen niet praktisch.
Ik kom er niet uit met de exploitant van de ONS, dus ik zal toch maar weer naar Amsterdam moeten om andere gebieden te verkennen. Dus de Wallen en RDK bekijken en proberen daar intakes te krijgen.