Dat is Sandra, ze komt uit Servië, spreekt vloeiend Nederlands, mooi figuur, kleine tietjes. Ze vrijt lekker, pinot goed en laat zich gewillig beffen en blaffen. Ik heb 70 betaald voor een klein halfuurtje. Twee keer geweest en een aanrader.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan haast niet anders dan dat het Mila is.Meteen links eind gangetje inderdaad, ervaring mee? Prive bericht mag. flinke borsten en zwart badpak klopt inderdaad, Nederlandse dame
Zeker siliconen als ik het me goed herinner heeft ze volgens haar eigen woorden een E cup.Flinke borsten als in nep en minimaal d cup?
Ah Maria.. een van mijn favorieten daar.. gewoon zorgen dat je er vroeg in de morgen bent als ze begint. En grote kans dat Laura er dan ook was vandaag.Vandaag op de oudekerksplein geweest, vrij goede bezetting, zag Maria toevallig staan, jammer genoeg liep er iemand net binnen. Deze latina kan er ook wat van, iemand toevallig haar nummer, hoef ik niet voor niks langs te gaan?
Aangezien de Wallen al jaren een toeristenhel is, ligt het voor de hand om op een toeristenforum te kijken: https://www.ignatzmice.com/Het is toch wel echt verbazingwekkend dat er bijna geen recensies van de dames op de Wallen zijn. Hier op de site zijn de Ruysdael en Spui gebieden redelijk vertegenwoordigd, maar ik zou best graag willen weten wie van de doorgaans toch behoorlijke knappe dames op de Wallen een goede service verleent.
Klopt deels wel en deels niet.Hey @knightrider is toch logisch, ongeveer iedere in Nederland wonende man en gebruiker van dit forum is in de loop der jaren volledig afgeknapt op de Wallen. Zo is het voor mij ook al jaren geleden dat ik op de wallen bij een dame naar binnen ben gestapt.
Redenen te over:
- waanzinnig druk met toeristen, ik heb geen behoefte aan 30 mij aanstarende personen als ik naar buiten stap
- in de regel matige (gehaaste) en toch wel dure service van de dames 100 euri voor p & n. sommige vragen dit zelfs voor slechts 1 van deze diensten.
- de onmogelijkheid tot parkeren, of er überhaupt in de buurt komen met de auto
Beetje toerist trap gevoel. Tja dan wijk je toch liever uit? Zeker met zulke mooie wandelgebieden als Den Haag, Duisburg of om nog maar te zwijgen over Antwerpen.
Toeristenhel is het sinds maart 2020 niet meer geweest, bonte mix van mensen wel, maar eerder te rustig dan te druk inmiddels.Aangezien de Wallen al jaren een toeristenhel is, ligt het voor de hand om op een toeristenforum te kijken: https://www.ignatzmice.com/
(Maar ik kan me niet voorstellen dat je dat niet al kent).
Het is heel simpel: weinig recensies betekent gewoon dat er weinig Nederlanders/Amsterdammers gebruik maken van de Wallen. Het is echt een verschrikkelijk gebied geworden qua drukte en toeristen. En als ik jou moet geloven knightrider, dan betaal je ook nog eens blauw. RDK en Singelgebied bieden veel meer waar voor je geld en daar kan je ook af en toe nog gewoon Nederlands praten.Klopt deels wel en deels niet.
Zo druk is het niet meer, momenteel is het een goede mix van wandelaars en toeristen vind ik zelf. Een beetje een mengeling vind ik soms fijner dan alleen maar tussen geilende mannen te lopen.
Relatief duur is het idd wel, maar behoorlijk wat dames met goede looks. In de Doublet vind ik die in de minderheid, de Geleen kan erg goede en wat mindere dagen hebben (was onlangs wat karig) en qua SKW klopt dat, maar als je bv in A'dam woont is dat meer iets voor af en en toe.
Het parkeer-probleem snap ik wel als je van buiten komt, maar kan. niet verklaren waarom er amper over de dames geschreven wordt. De Hagenezen schrijven toch ook vooral over Geleen/Doublet, waarom zijn er dan geen A'dammers die gewoon op de fiets naar de Wallen komen en er over schrijven??
????????????????Het is heel simpel: weinig recensies betekent gewoon dat er weinig Nederlanders/Amsterdammers gebruik maken van de Wallen. Het is echt een verschrikkelijk gebied geworden qua drukte en toeristen. En als ik jou moet geloven knightrider, dan betaal je ook nog eens blauw. RDK en Singelgebied bieden veel meer waar voor je geld en daar kan je ook af en toe nog gewoon Nederlands praten.
Precies dat is mijn mening!Ik deel de mening van @Hobbele hoor.
Ben wel eens kritisch op het gebied qua prijzen die de dames er uit proberen te slepen, maar niet qua looks. En de mix van mensen vind ik juist gezelliger dan een buurt met alleen maar wandelaars.
In mijn optiek zou het op de Wallen zelfs wel weer een tandje drukker mogen zodat ik wat ongestoorder kan kijken naar de dames en ze in het voorbij gaan eens kan horen als ze juist met een toerist staan te babbelen bij hun raam.
Dan zie je ze in andere hoeken, hoor je ze ff etc en grote kans dat zo'n toerist het meer voor het idee doet en toch doorloopt dus ze vormen ook nog eens geen 'concurrentie' als je bij die dame naar binnen wilt.
Vandaar dat ik mij oprecht afvroeg waarom er zo weinig recensies over de Wallen dames op het forum staan.
Singel en Ruyschdael vind ik zelf juist meestal een schamele boel en daar ben ik ook nadrukkelijk banger om bekenden tegen te komen. Op de Wallen kun je altijd zeggen dat je ergens een biertje hebt gedronken en het gebied toch weer uit moest......
En veel toeristen zorgen er ook juist voor dat je niet opvalt....
? Gaat er lekker aan toe in die Laufhäuser dan. Ben nooit in zoiets geweest en als ik het zo lees is dat maar goed ook.Als je in Duisburg bijvoorbeeld 2 keer langs een dame loopt zonder er naar binnen te gaan beginnen ze je bij de derde keer gewoon verrot te schelden. Wat je daar in godsnaam doet de hele avond langs haar kamer te lopen. [...] Negeer je ze dan vloeken ze tegen je en sommige beginnen zelfs te spugen.
Niet iedere dame doet dat hoor. Maar verscheidene wel. Je hebt daar ook 2 nieuwere panden waar het er wat "netter" aan toe gaat.? Gaat er lekker aan toe in die Laufhäuser dan. Ben nooit in zoiets geweest en als ik het zo lees is dat maar goed ook.
Met mysterieus bedoel ik de hele entourage daar. De uitstraling. De oude gebouwen, de oude kasseien straatjes eromheen, het feit dat het vlak aan de haven ligt, de omvang van het gebied, de verlichting s'avonds....... Het is een totaal andere setting als bijvoorbeeld in Duitsland.Mee eens @Hobbele, maar wat bedoel je precies met het mysterieuze sfeertje van het SKW? Supermooie dames staan er tussen en het zijn veel ramen naast elkaar in die straten, maar wat maakt het mysterieus? Of doel je puur op het feit dat je dan net over de grens op ietwat vreemd grondgebied wandelt, dat dat het spannender maakt?