Tja, en nog steeds veel gelul en stemmingmakerij in dit topic. Bewijzen aanleveren? Ho maar!
Keep on dreaming Hobbele. Je raakt een beetje in paniek geloof ik. St Annenkwartier zal echt nooit meer geopend worden. Rest van de Wallen gaat volgen. Het gaat lang duren, maar het gaat gebeuren. Zonder twijfel.
Ik raak niet zo snel in paniek honingbijtje. Ik ben zeer mobiel. Gaat het ene dicht, dan zit ik zo weer in een andere club of red light.
Seks krijgen doe ik altijd. Ook al moet ik er helemaal voor naar Zwitserland rijden. Ik heb zo'n beetje alle clubs en red lights in Duitsland gehad. Ook in Den Haag, Antwerpen en Parijs ben ik geen onbekende.
Denk eerder dat bepaalde lieden hier in dit topic behoorlijk in paniek raken te zien aan de manier en de frequentie waarop er hier gereageerd wordt.
Klopt hoor dat de ramen niet meer open gaan daar. Ik heb al gezien dat de meeste van die kamers ingericht zijn als atelier en die gaan echt niet meer open.
Atelier? Naaiatelier zal je bedoelen. Want genaaid gaat er daar worden. Ook weer in de toekomst!
Ik weet bijna wel zeker dat de gemeente Amsterdam bepaald niet trots is op de gesloten transactie met de pandeigenaren. Hierover zal dus weinig in de media verschijnen, als je het allemaal zeker wilt weten moet je misschien eea. bij het kadaster opvragen.
"ik weet bijna wel zeker"?? Jij weet het dus blijkbaar helemaal niets zeker. Zoals ik al schreef, pure stemmingsmakerij hier en alles is gebaseerd op wat geruchten tussen wandelaars onderling. Net als het fabeltje dat alle dames op de Wallen tourist traps zouden zijn. Helemaal niets van wat hier wordt geschreven valt te verifiëren op basis van feiten of berichten in de media. Nogmaals, helemaal niets! Kom eerst maar eens met feiten zou ik zeggen, dan pas kunnen we verder praten.
Mensen hier raken in pure paniek omdat een deel van hun favo red light tijdelijk gesloten is. Iets wat gewoon logisch is gezien het feit dat er momenteel even wat minder dames werkzaam zijn als gevolg van corona dan normaal het geval is.
Ik was trouwens gisteren nog even in Duisburg. Nou, als jullie is een red light willen zien dat compleet ten onder gegaan is, dan moet je daar eens naar toe rijden.
Ooit een bruisend red light met een aanbod van meer dan 350 dames. Daar zijn er nu nog een stuk of 35 van over van betreurenswaardige kwaliteit type zigeuner op een heel enkele na dan. Bruikbare dames nu nog een stuk of 2 à 3.
In de straten rondom het ooit zo bruisende red light zie je de illegale prostitutie bij de dag toenemen. Ik was nog maar nauwelijks uit mijn auto en er kwam al een aftandse zigeuner naar me toe met de vraag: "hast du lust schatzie?".
Aan het aantal gebroken autoramen te zien rond dit gebied tiert de criminaliteit er meer dan weeldig.
Dus laten we niet klagen. De Wallen is nog steeds een top red light. Overvloedige keuze aan zeer mooie dames die ook nog eens een zeer goede service leveren.