Goed dat ik lees dat ze op de Ruysdaelkade vaak ook al Wallenpraktijken hebben. Bijna bij een fraai secretaresse type naar binnen gestapt maar vermoedde al dat ze wel kapsones zou hebben. Ik kan net zo makkelijk naar de Haagse straten met mijn treinabonnement en daar heb je vooral in de Geleenstraat vriendelijke fraaie jongedames en dit gedoe niet. De Doubletstraat kun je ook best bezoeken, veel allochtonen, de dames meestal Roemeens/Bulgaars en (oudere) Latina's. Kom er al jaren, als autochtoon nooit problemen gehad en net zo hygiënisch. Over de Roemeensen wordt nogal eens negatief geschreven maar ik heb die ervaring niet. Beetje oppassen in de kleine uren maar dat moet je overal. De Wallen bezoek ik alleen nog om oude herinneringen op te halen en hoeveel ramen er nog over zijn. Het St. Annenkwartier waar ik zoveel herinneringen aan heb, 's avonds een verlaten boel, bruisend van activiteit vind ik het nog steeds niet. Je kunt in Croque Madame eten met uitzicht op de oude Trompettersteeg.