Johnny Walk
Meubelstuk
Met borsten en een k..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenop het Museumplein kun je zeker wel 100+ aan vrouwen zien rondlopen, maar ik verwacht dat je het over de Ruysdaelkade hebt die er vlakbij ligt. Hier staan zeker geen honderd dames, want het zijn maar 35 ramen. En al heel lang zijn ze op geen enkel moment allemaal bezet.Reed laatst een keer daar bij het museumplein langs en zag zeker veel vrouwen staan. Volgens mij wel honderd.
Was wel 's avonds
ja daar zit de Ruysdaelkade, zoals gezegd 35 ramen, waarvan tegenwoordig bij goede bezetting er maximaal 25 dames aanwezig zijn.Reed over de Hobbemakade, op een donderdag avond.
Het waren er veel.
Waarom direct zo agressief en op de man?Die honderd die je zag kwam waarschijnlijk door de joint die je net had uitgemaakt.
Gebeurt overal in iedere rosse buurt.Gebeuren ook nare dingen soms
was niet kwaad bedoelt hoor ;-) verstandig hoor, niet teveel laten afleiden in het verkeer door wat rode lampjes.Het leken er dan waarschijnlijk meer.. omdat er ook nog een verdieping op de ramen is.
Niets gerookt, maar ook op het verkeer concentreren.
Veel plezier nog...
Volgens mij, mid december of zo.weet iemand wanneer/of la vie en rose weer open gaat?
www.la vie en rose...Dames mode in Enkhuizen.Hangen ze geen bordje met info op hun deur? Of hebben ze geen website?
In de buurt van Casa Rosso als ik mij niet vergis ??De deur staat open en de lichten branden, maar ik bedoelde in Antwerpen. Welje peepshow waar in Amsterdam??
ja die bestaat nog, als enige en zit op de Oudezijds vlak bij Casa Rosso, of je nog steeds voor 2 minuten een paar minuten kan kijken weet ik niet want kom er nooit binnen.De peepshow bestaat deze nog steeds ? Waar je voor 2 euro een paar minuten kunt kijken ?