Het voordeel van de raam en tippelprostitutie is dat je de dames ziet en dan kies je voor een dame die je type is. In die zin geen slechte verrassing. Reageren op een advertentie op Kinky of SexJobs blijft natuurlijk altijd een gok om verschillende redenen. Foto's van de dame zijn van 20 jaar geleden, je treft een andere dame dan die foto aan, de plek waar ze werkt is heel vies, de dame werkt je in 5 minuten af en komt haar beloftes niet na en je kunt ook in een hinderlaag terecht komen waarin je helemaal wordt geript. Of je komt voor een gesloten deur te staan nadat je driekwartIer of zelfs meer hebt moeten reizen. Daar ben ik het met jou helemaal eens. Maar als je de goede tijd van de raambuurten hebt gekend zoals je dat zegt, kun je niet anders constateren dat de huidige situatie droevig is. Overdag 8 op 10 kamers leeg, geen NL dames meer (ja, daar val ik vooral op) en weinig nieuwe gezichten. Wandelen is een heel frustrerend gedoe geworden vind ik. Je hebt nog de sexclubs maar na een paar keer verdwijnt bij me de kick. Ik vind ook van de gekke dat ik van Amsterdam naar Hulst(Zeeland) moest reizen om eindelijk een aantrekkelijke NL dame bij Freya te vinden.