En ik kan opflikkeren maar dat mag je over asielzoekers niet zeggen.Arend, ik weet niet of je goegeltransleet dit ook kan vertalen voor je maar ek zeg ou dit: "gej bent unne groote zwetsbal"
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn ik kan opflikkeren maar dat mag je over asielzoekers niet zeggen.Arend, ik weet niet of je goegeltransleet dit ook kan vertalen voor je maar ek zeg ou dit: "gej bent unne groote zwetsbal"
In de omgeving van het Oudekerksplein moet dat lukken.Weet iemand of je overdag met 50 euro kunt p+N op de wallen? En hoeveel procent vd ramen is bezet? In de avond is ongeveer 2/3 bezet maar hoe is dat zeg om een uur of 12-13?
Bezetting om 1200 is nog matig.Ik bal niet op donker en vol. Zoek meer oost Europees slank normaal figuur leeftijd tot 30 ongeveer. Is er dan aanbod rond de middag voor. 50?
JaIk bal niet op donker en vol. Zoek meer oost Europees slank normaal figuur leeftijd tot 30 ongeveer. Is er dan aanbod rond de middag voor. 50?
Naar mijn weten wel. Ik ben een paar weken geleden tegen mijn gewoonte in weer 2 keer geweest en beide keren in la vie en rose P+N voor 50 euro. Maar ik ben ook wel eens in de avond geweest (wat langer geleden) en toen vroegen ze echt allemaal 100…Weet iemand of je overdag met 50 euro kunt p+N op de wallen? En hoeveel procent vd ramen is bezet? In de avond is ongeveer 2/3 bezet maar hoe is dat zeg om een uur of 12-13?
Hebben jullie een partner? Wil even weten hoeveel mannen vreemdgaan. Hoe verberg je deze hobby?
gewoon onopvallend gedragen, cash betalen, liegen als dat moet, je vrouw het idee geven dat je niets tekort komt bij haarHebben jullie een partner? Wil even weten hoeveel mannen vreemdgaan. Hoe verberg je deze hobby?
Ik denk dat zoiets wellicht een stuk makkelijker gaat als geld minder een rol speelt.. als je als gezin moeite hebt met rondkomen kan de man des huizes moeilijk even 500 euro per maand stukgooien.lol nog nooit gehoord 500 euro.
met 500 heb ik mooi 5 bezoekjes op de RDK
van een half uur veeeel beter