Voor een dame die ik zeer waardeer zou ik graag goede chocola willen kopen, heeft iemand een tip waar dat te doen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor een dame die ik zeer waardeer zou ik graag goede chocola willen kopen, heeft iemand een tip waar dat te doen?
Zijn er nog oude bekende dames werkzaam in het Singelgebied? Dan doel ik op de vaste dames die daar zo'n 15 a 20 jaar geleden ook al werkzaam waren. Vorig jaar juni heb ik er na een paar jaar afwezigheid weer eens rondgelopen. Toen zag ik Minnie (inmiddels gestopt), het bordje van Tsjechische Eva en (naar verluid omgebouwde) Babs (na vele jaren afwezigheid). Ik wil binnenkort weer eens een oude bekende dame bezoeken, mochten die er nog zijn. Ik heb vernomen dat Rotterdamse Remona is gestopt, haar heb ik in 2016/17 voor het laatst bezocht.
In het Singelgebied heb je veel kans om dames tegen te komen die er echt al vele jaren staan. 15 tot 20 jaar is misschien wel wat veel gevraagd, er zullen er wel een paar tussen zitten. Vooral in de dagdienst maak je kansZijn er nog oude bekende dames werkzaam in het Singelgebied? Dan doel ik op de vaste dames die daar zo'n 15 a 20 jaar geleden ook al werkzaam waren. Vorig jaar juni heb ik er na een paar jaar afwezigheid weer eens rondgelopen. Toen zag ik Minnie (inmiddels gestopt), het bordje van Tsjechische Eva en (naar verluid omgebouwde) Babs (na vele jaren afwezigheid). Ik wil binnenkort weer eens een oude bekende dame bezoeken, mochten die er nog zijn. Ik heb vernomen dat Rotterdamse Remona is gestopt, haar heb ik in 2016/17 voor het laatst bezocht.
Daar staat de laatste tijd vaak Veronica die vroeger in de Oude Kennis Steeg stond.Vanmiddag, woensdag middag dus stond er een knap frele meisje achter het raam op de hoek van de Molensteeg met de oude zijds .
Tegenover de old sailor dus, maar met het raam naar de gracht.
arriveerde net na de middag.
Had net mijn kruit verschoten bij Emily, dus haar niet aangesproken.
Tatoo op het rechterbeen.
Benieuwd hoe ze heet en waar ze vandaan komt.
Maar zal waarschijnlijk zelf terugmoeten om dat uit te vinden.
haha ja, overdag moet ik mn geld verdienen. Maar de paar keer dat ik er overdag was jaren geleden waren er vrij weinig dames. Service was idd wel goed genoeg.avond moet je sws mijden ten alle tijden wallen