Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen ervaring mee maar ik weet dat ze bottom kan zijn.Heeft iemand ervaring met haar te toppen? Dus Ambar als bottom? Ze lijkt toch vooral dominant en on top te zijn…
Welke speciale zalf gebruik je dan?Gelukkig had ik mijn speciale zalf meegenomen en heeft ze uitgebreid haar tijd genomen.
Ik ga zeker nog eens terug maar eerst genezen onderaan.
Kan zij niet rustig aandoen met neuken?
Over welke zalf heb je het? Een soort anesthetische zalf ??Gelukkig had ik mijn speciale zalf meegenomen en heeft ze uitgebreid haar tijd genomen.
zie post 155Over welke zalf heb je het? Een soort anesthetische zalf ??
klopt, en ze heeft graag dat je haar pik diep in je keel neemt. Ik moet steeds kokhalzen. Voorspel is heel goed , maar het neuken kan ik nog niet aan. Te weinig ervaring, wat is het ideale standje om me te laten nemen denken jullie?Ik denk dat het per persoon heel verschillend kan zijn. Heb het altijd waanzinnig naar mijn zin bij haar. Veel voorspel qua zoenen en pijpen, maar als het richting het echte werk gaat dan gebruikt ze even een paar vingers bij mij en wat glijmiddel en dan kort daarna komt dat monster naar binnen. Geen poppers of lange voorbereiding. Ik gebruik thuis wel eens een dildo vergelijkbaar met haar lul ongeveer maar verder ook niet dagelijks en geen extreme zaken. Ligt volgens mij vooral aan hoe ontspannen je bent. Ik heb alleen juist moeite met die pik van haar in mijn mond. Mijn mond heeft toch echt minder rek dan mijn kont en dan zit je gewoon echt vol met haar dikke apparaat.
Gewoon plat op je buik liggen met haar bovenop. Kussen onder je heupen. Dan kun je maximaal ontspannen liggen en haar haar ding laten doen. Iedere andere houding moet je toch jezelf inspannen of een positie vasthouden wat ten koste gaat van jezelf overgeven aan haar pik. Gewoon liggen en letterlijk over je heen laten komen.klopt, en ze heeft graag dat je haar pik diep in je keel neemt. Ik moet steeds kokhalzen. Voorspel is heel goed , maar het neuken kan ik nog niet aan. Te weinig ervaring, wat is het ideale standje om me te laten nemen denken jullie?
Ik denk niet dat zo'n opblaasbare dildo geschikt is voor dit doel. Deze is ook "maar" 3.5cm in niet opgeblazen toestand. Als je hem oppompt zoekt de lucht de weg van minste weerstand, hij zal dan vooral van binnen opblazen waar "genoeg ruimte" is. Je strakke sluitspier zal voorkomen dat hij daar veel dikker zal worden.8cm is wel een heel erg dik "wapen"
Krijgt ze het gedaan je kringspier zo op te rekken dat
ze actief kan zijn ?
Kan iemand eens beschrijven hoe ze dat doet?
Als het pijn gaat doen is er de lol toch af en tegelijk vind ik de boel te gaan verdoven ook niet echt aan te raden …dan merk je de schade eerst niet , maar zit dan later misschien met een " scheur" opgeschept?
Ik denk er over na een dildo te kopen met progressieve omtrek …of een opblaas exemplaar?
![]()
Opblaasbare butt dildo zwart - TheAdultShop
Ontdek het genot van de opblaasbare butt dildo! Vind BDSM artikelen en sextoys, zoals seksschommels en strapons, bij The Adult Shop! Discrete verzending!theadultshop.nl
Heeft iemand daar ervaring mee?…
Een commentaar of ervaring met details is sterk geapprecieerd.
Amber trekt mij ongeloofelijk aan en ik zou graag hebben dat alles een top ervaring wordt
Paloma haar lul lijkt inderdaad groter maar hij is vooral langer. Amber haar lul is groot maar vooral dik.Lijkt toch niet zo groot op foto Paloma lukte zonder moeite ook deeptroat geen probleem.zal ik eens live moeten gaan kijken