Recensie Amber, Antwerpen 4,62 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze bouwt het neuken heel rustig op, en kijkt goed hoe jij er op reageert. Ze gebruikt veel glijmiddel en bereid je voor met haar vingers. Maar ze heeft echt wel een hele dikke pik, dus je moet wel wat gewend zijn. Als ze ziet dat het gaat, gaat ze wel los en neukt ze flink door. Ik geniet er heel erg van. Wat ik minder vind is dat ze met pijpen graag haar pik helemaal in je mond schuift. Deeptroath dus, en dat vind ik niet zo prettig. Gewoon een keer proberen. Ze is echt heel sympathiek en lief.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
22
Lichaamsbouw
Atletisch
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/amber-goddess-of-sex.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ondertussen ook al een paar keer geweest en is gewoon een top TS!

Ze is vriendelijk, stelt je direct op je gemak, luistert naar je wensen en doet het rustig aan met haar groot wapen als je weinig of geen ervaring hebt anaal ;).
Ik vraag haar altijd om actief te zijn en dit kan ze als de beste (volgens mij doet ze dit ook gewoon het liefste).
Ik vind ook dat ze heel goed dominant kan zijn en toch nog dat GFE gehalte kan behouden door haar hevig tongzoenen wat ik gewoon fantastisch vind.

Enige "minpuntje" is door haar accent is ze soms wat moeilijk te begrijpen in het Engels maar valt op zich wel mee.

Terug
Bovenaan Onderaan