Recensie Ambar, Apeldoorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjors Loper

Meubelstuk
1.347
11/10/21
645
19
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5854793-ambar
Totale kosten (in euro)
100
Op het WHEM was er wat onduidelijkheid of er twee verschillende dames op de foto's poseren en/of dat er vele jaren tussen de foto's zitten. Ik ben er nog niet uit. De dame die mij ontving heeft een leuk jong ogend gezicht, haar stem en ook de muziek die ze draaide doen echter vermoeden dat ze aardig wat jaartjes ouder is dan de 31 die bij de advertentie staan.
Voor de date maakte het mij niet uit. Die was goed. Ik ben zelf ook geen 31 meer. Wellicht dat een jongere wandelaar het anders ervaart.

Ontvangst in Apeldoorn is op de bovenste étage van een flat zonder lift. Dat je het maar weet, mocht je moeite hebben met traplopen.

We zijn begonnen met knuffelen en zoenen. Dat zoenen doet ze echt fijn. Ze had wel iets kruidigs gegeten, als je daar niet tegen kunt, dan kun je beter niet 's avonds langs komen wandelen. Daarna ging ik op bed zitten en deed ze een korte strip-tease met de nadruk op tease. Lekker achteruit met de billen tegen me aan schurken , omdraaien borsten in mijn gezicht, etc.

Vervolgens een korte pijpbeurt waarna we verschillende standjes hebben gedaan, begonnen met cowgirl, daarna doggy en uiteindelijk in missio klaargekomen.
Er was nog wat tijd over en nadat ik bevestigend geantwoord had op de vraag "massage" werd er nog wat over mijn rug gewreven, geen echte massage, wel ontspannend om nog even lekker te liggen. De tijd werd hierdoor dan ook keurig volgemaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan