Ja mijne ook. Uitzonderingen daargelaten. Ik moet er in ieder geval een stijve lul van krijgen. Of ze leuk kan kletsen of interesse toont boeit me weinig.een leuke woordspeling,
mijn voorkeur gaat toch echt wel uit naar jonge hoeren
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa mijne ook. Uitzonderingen daargelaten. Ik moet er in ieder geval een stijve lul van krijgen. Of ze leuk kan kletsen of interesse toont boeit me weinig.een leuke woordspeling,
mijn voorkeur gaat toch echt wel uit naar jonge hoeren
Ik weet dat je gelijk hebt er wordt minder gewandeld dat zeggen de dvp's tegen mij als ik ze bezoek en forumleden zeggen dezelfde. De gemiddelde wandelaar heeft veel minder geld om uit geven plus de dvp prijzen zijn gestegen dus logisch dat men minder gaat wandelen. De forumleden die hier beweren dat er net zoveel gewandeld wordt leven in een bubbel. Ook bij het afspreken merk ik dat dvp's bijna gelijk reageren op me bericht in tegenstelling tot jaren terug waar ik langer moest wachten.Economie is geen exacte wetenschap, echter een trendanalyse is makelijk te maken .
het is meegenomen, maar het gaat er toch voornamelijk om, dat ze lekker kan neuken.Of ze leuk kan kletsen of interesse toont boeit me weinig.
Klasseer jij realiteiten echt onder de term 'aannames'? Het is niet omdat je iets niet graag hoort, en omdat het niet in je kraam past, dat het fout is he...Het zijn allemaal aannames.