Recensie Alyssa, Torhout 4,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150€
Al paar keer bij geweest,
Topmeid, ontvangt discreet in huisje in doodlopende straat.
Pzc, tongzoenen a volonté, intiem.
69.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alyssa-west-vlaamse-dame.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ontvangt discreet in doodlopende straat, mooie propere kamer waar ze ontvangt.

Eerste persoonlijke indruk, leuke dame maar minder mijn type van gezicht, eerder richting leuke, verzorgd buurvrouw type, maar.toch positiever dan mijn verwachtingen voor ik binnen kwam.

Eerst afrekenen, wasje vooraf en meteen richting bed. Het lingerie setje werd uitgedaan, mooi zonnebank bruin lichaam, echt een milf type met zijdezachte huid, leuke curves en mooi verzorgd glad poesje. Dan kwam er een E cup tevoorschijn, alleen jammer dat ze niet meer stevig zijn en al wat hangen.

Alyssa begon meteen met (tong)zoenen maar ik vond het persoonlijk minder m'n ding. Elk zijn goesting natuurlijk. Pijpen was ok maar te zacht en braaf voor mij. Ook het kleenex doekje in haar hand om m'n vocht af te wrijven tijdens het pijpen voelde wel vreemd aan. Idem met het aftrekken. Het voelde wel allemaal degelijk aan omdat ze haar best deed, maar het was niet goed genoeg om echt opgewonden te geraken.

Haar gevingerd maar voelde dat het haar weinig deed, werd niet of amper nat en ook het beffen bleek niet echt succesvol te zijn. Misschien onwennig omdat het onze eerste afspraak was?

Sex zelf vond ik dan wel goed. Best wel strak onderaan. Ze deed echt haar best toen ze vanboven op mij zat. Afgewerkt in missio, paar stevige stoten en beentjes in mn nek kunnen leggen en zakje volgespoten.

Conclusie voor mij, verdienstelijk maar geen herhalingsgevaar. Misschien als je meerdere keren langs gaat dat ze wel losser kan worden. Het is een rustig aan type voor gemoedelijke zachte sex, zoals reeds beschreven. Zelf op zoek naar iets stevigere seks en een nog aantrekkelijkere milf dan Alyssa. Maar ik denk dat er hier genoeg mannen zijn die wel een betere ervaring zullen hebben bij Alyssa.

Misschien een strenge recensie maar al betere dames gehad.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen z'n mening, die ik zeker wil respecteren. Als je iemand kan aanbevelen die een betere service levert, laat het mij zeker weten. Ik ben nu al geïnteresseerd!!!
Zoe uit Oostende, Jenny (Doornik), Cassandra (Harelbeke), Sharon Harelbeke (gestopt jammer genoeg), Sydney uit Hasselt, Linda uit Doornik (ook gestopt) ... allemaal veel betere service gehad ... smaken verschillen nu eenmaal. 😉
Als je maar 2 sterren geeft voor Alyssa' haar tongzoenen, dan ben je echt wel knetter. Ik denk dat zij daar wereldkampioen in is.
Smaken verschillen nu eenmaal. Toch al met een 30 40 tal dames mee gevreeën en toch wel de eerste keer dat iemand haar tong strak uit haar mond duwt om binnen te komen bij jou en dan met een harde gestrekte tong probeert rondjes te draaien. Geef mij maar iemand met een zachte ontspannen tong die sensueel kust. 😉 kussen was goed tongzoenen niet maar zoals ik al zei elk zijn ding natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Voila elk z'n meug
Tof dat je enkele dames aanbeveelt die een betere service bieden.
Zo slecht kan haar service toch niet zijn als je naar doornik, Harelbeke, of zelfs Hasselt godbetert moet bollen om beter te vinden.
M'n vaste dame is Zoé in Oostende en is nog verder rijden dan Torhout ... Harelebke - Doornik lagen nu eenmaal dichter. Ik kijk vooral niet naar afstand. Deze in Hasselt was een tussendoortje tijdens een weekje weg. 😉 maar we zijn aan het afdwalen van Alyssa haar topic.
 
Zoe uit Oostende, Jenny (Doornik), Cassandra (Harelbeke) hebben allemaal fake boobs hé, en daar val ik dan weer niet op. Ieder zijn ding inderdaad.

Iemand al eens in haar mond klaargekomen en wat was haar reactie?
Dit is m.i. helemaal niet Alyssa haar dada maar voor een héél knappe jongen maakt ze misschien een uitzondering, wie weet..
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alyssa-west-vlaamse-dame.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hallo,

Even willen zeggen dit was mijn eerste ervaring ooit met een DVP en zal een oprecht eerlijke review geven.

Ik had Alyssa gevonden op RL en ze sprak mij wel aan ik zocht naar een Vlaamse MILF.
Dus gekozen voor Alyssa.

Alyssa is een heel vriendelijke mooie dame die je op je gemak stelde vlot in gesprek.
Na de korte babbel over gegaan naar het uitkleden en even verfrissen, dan op bed gegaan ze heeft mooie vrouwelijke rondingen voor een MILF te zijn en alles is mooi verzorgde lichaam, borsten zijn niet fake wel natuurlijke borsten E CUP wel beetje spijtig dat ze niet meer stevige zijn hangen een klein beetje.
ze is heel rustig en begint je te zoenen en direct tongzoenen met passie ze kan echt heel goed tongzoenen, ze is wel beetje afstandelijk, maar naar paar min komt ze wel los, beetje vingeren en begin heel lichtjes nat te staan ,dan overgaan naar het poesje likken en moet zeggen wat een mooie kaal poesje netjes verzorgd ruikt ook lekker ze kwam in de stemming en begon lichtjes te kreunen, dan overgaan naar de seks, condoom rond de paal en eerste standje was on top paar stoten gedaan tot ze kreunde ,en dan ging ze van mij en begon de condoom uit te doen en mij af te trekken was niet echt met overtuiging niet echt goede techniek ( vind ik persoonlijk) maar was wel ok.
Dan maar beetje pijpen het was ok maar ook niet top pijp kwaliteit niet met passie of volle overtuiging. ( Je mag ook niet klaarkomen in haar mond is spijtig)
Dan heeft ze maar mij verder afgetrokken tot ik klaarkwam.

In het algemeen geen slechte ervaring maar had er meer van verwacht met meer passie en spanning.

Alyssa is meer thé girl next door buurvrouw type, en alles heel rustig je moet niet bij haar zijn voor ruwe sex, maar in het algemeen wel heel vriendelijke dame die je op je gemak steld tijdens de sex.
 
Terug
Bovenaan Onderaan