Ontvangt discreet in doodlopende straat, mooie propere kamer waar ze ontvangt.
Eerste persoonlijke indruk, leuke dame maar minder mijn type van gezicht, eerder richting leuke, verzorgd buurvrouw type, maar.toch positiever dan mijn verwachtingen voor ik binnen kwam.
Eerst afrekenen, wasje vooraf en meteen richting bed. Het lingerie setje werd uitgedaan, mooi zonnebank bruin lichaam, echt een milf type met zijdezachte huid, leuke curves en mooi verzorgd glad poesje. Dan kwam er een E cup tevoorschijn, alleen jammer dat ze niet meer stevig zijn en al wat hangen.
Alyssa begon meteen met (tong)zoenen maar ik vond het persoonlijk minder m'n ding. Elk zijn goesting natuurlijk. Pijpen was ok maar te zacht en braaf voor mij. Ook het kleenex doekje in haar hand om m'n vocht af te wrijven tijdens het pijpen voelde wel vreemd aan. Idem met het aftrekken. Het voelde wel allemaal degelijk aan omdat ze haar best deed, maar het was niet goed genoeg om echt opgewonden te geraken.
Haar gevingerd maar voelde dat het haar weinig deed, werd niet of amper nat en ook het beffen bleek niet echt succesvol te zijn. Misschien onwennig omdat het onze eerste afspraak was?
Sex zelf vond ik dan wel goed. Best wel strak onderaan. Ze deed echt haar best toen ze vanboven op mij zat. Afgewerkt in missio, paar stevige stoten en beentjes in mn nek kunnen leggen en zakje volgespoten.
Conclusie voor mij, verdienstelijk maar geen herhalingsgevaar. Misschien als je meerdere keren langs gaat dat ze wel losser kan worden. Het is een rustig aan type voor gemoedelijke zachte sex, zoals reeds beschreven. Zelf op zoek naar iets stevigere seks en een nog aantrekkelijkere milf dan Alyssa. Maar ik denk dat er hier genoeg mannen zijn die wel een betere ervaring zullen hebben bij Alyssa.
Misschien een strenge recensie maar al betere dames gehad.