Als hij niet steigert maar weigert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een privé-adresje. Die verkoopt het aan mij. Maar ik vraag me af: zou ik dit niet via mijn huisarts moeten halen?

Het is eigenlijk een cocktail van twee middelen. Ik heb er ook geen zin in dat zo'n huisarts dan heel moeilijk gaat zitten doen. Daarnaast zijn de huisartsen in mijn praktijk vaak jonge vrouwen. Dan vind ik het een beetje gênant om daar te komen voor dit soort pillen.
Mijn huisarts is ook een vrouw en reageerde onwijs leuk.
In de trant van: ja, ik zie dat je nog een hele fitte man bent, dan wil je ook goede seks natuurlijk.
De enige technische vraag die ze me stelde was of ik nog ochtenderecties had. Als je die ook niet meer hebt, is er misschien een andere fysieke oorzaak.

Ik kreeg snel een recept en vraag online herhaalrecepten aan.
Ik zou niet anders willen en daar ook geen reden voor hebben.

Ik heb een privé-adresje. Die verkoopt het aan mij. Maar ik vraag me af: zou ik dit niet via mijn huisarts moeten halen?

Het is eigenlijk een cocktail van twee middelen. Ik heb er ook geen zin in dat zo'n huisarts dan heel moeilijk gaat zitten doen. Daarnaast zijn de huisartsen in mijn praktijk vaak jonge vrouwen. Dan vind ik het een beetje gênant om daar te komen voor dit soort pillen.
Als je ook maar een héél klein beetje gezond verstand hebt dan ga je 100% zeker eerst langs de huisarts voor je je aan dergelijke risico's waagt, zelf al is die huisarts een jonge vrouw. Artsen in het algemeen hebben hun beroepsgeheim en houden zich daar ook aan. Ik ben bijna 70 jaar en zopas nog naar de huisarts geweest voor een een spierletsel. Ik heb meteen ook even gevraagd of ze nog een SOA-test wilde doen want dat was weeral eventjes geleden. En zij heeft dat gewoon gedaan zonder verdere vragen te stellen of verwonderlijke blikken te tonen.
Artsen zijn daarvoor, en ze hebben liever dat je het zo komt vragen dan onnodig risico vol geëxperimenteer met bedenkelijke middelen, of zou blijven rondlopen met een SOA en verder andere mensen aansteken.
Dus heb je nood aan een stijfheidspiletje, als de wiedeweerga naar de huisarts en verder langs de apotheek.
Ik neem af en toe ook zo'n soort pilletje, maar in een zeer lage dosis. En wanneer mijn doosje leeg is vraag ik op de consultatie gewoon of ik een nieuw voorschrift kan krijgen. En na een vlugge vraaag over mijn toestand en probleem komt dta voorschrift vanzelf. Zonder lastige vragen of wat dan ook.
Nogmaals, de huis- en andere artsen zijn er voor onze gezondheid. Denk niet dat jij de eerste bent die met een dergelijke vraag komt, en zij zijn er voor opgeleid om dergelijke problemen correct en discreet aan te pakken.
Gebruik je verstand, ga naar de huisarts en blijf weg van al die privé-adresjes en internetsites waar ze dergelijke medicatie aanbieden die veelal alles zijn behalve wat ze horen te zijn. En dat kan gaan van placebo's waar dus niks aan werkzame stof in zit tot regelrecht gevaarlijk spul met god weet welke gevaarlijke ingrediënten. Een zekerheid heb je daar, je centen ben je kwijt en in het slechtste geval moet je toch nog naar de huisarts omdat er iets misgelopen is.

O ja, mocht je nieuwsgierig zij naar de uitslag, ik ben dus weer SOA-vrij bevonden. Na meer dan 40 jaar wandelen heb ik gelukkig nog nooit iets opgelopen. Hopelijk jij, en jullie ook zo. Hout vasthouden.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan