Johnny Walk
Meubelstuk
Online kopen miljoenen mannen met succes
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn huisarts is ook een vrouw en reageerde onwijs leuk.Ik heb een privé-adresje. Die verkoopt het aan mij. Maar ik vraag me af: zou ik dit niet via mijn huisarts moeten halen?
Het is eigenlijk een cocktail van twee middelen. Ik heb er ook geen zin in dat zo'n huisarts dan heel moeilijk gaat zitten doen. Daarnaast zijn de huisartsen in mijn praktijk vaak jonge vrouwen. Dan vind ik het een beetje gênant om daar te komen voor dit soort pillen.
Zucht.Heb je die nodig dan?
is dat geen bijwerking van alle pillen die je slikt?Ik heb geen ochtend erecties meer
ik dacht het wel, maar die vraag kan hij beter zelf beantwoorden.Slikt ie zoveel medicijnen dan?
ik slik een hoop pillen voor het hart, bloeddruk, diabetes. Diabetes is ook een erectie killer...kijk maar eens op bv Diabetesfonds.nlSlikt ie zoveel medicijnen dan?
Als je ook maar een héél klein beetje gezond verstand hebt dan ga je 100% zeker eerst langs de huisarts voor je je aan dergelijke risico's waagt, zelf al is die huisarts een jonge vrouw. Artsen in het algemeen hebben hun beroepsgeheim en houden zich daar ook aan. Ik ben bijna 70 jaar en zopas nog naar de huisarts geweest voor een een spierletsel. Ik heb meteen ook even gevraagd of ze nog een SOA-test wilde doen want dat was weeral eventjes geleden. En zij heeft dat gewoon gedaan zonder verdere vragen te stellen of verwonderlijke blikken te tonen.Ik heb een privé-adresje. Die verkoopt het aan mij. Maar ik vraag me af: zou ik dit niet via mijn huisarts moeten halen?
Het is eigenlijk een cocktail van twee middelen. Ik heb er ook geen zin in dat zo'n huisarts dan heel moeilijk gaat zitten doen. Daarnaast zijn de huisartsen in mijn praktijk vaak jonge vrouwen. Dan vind ik het een beetje gênant om daar te komen voor dit soort pillen.
Nou als je dat weet... het is wat het is, of je zoekt uit of en welke erectiepil dan voor jou werktik slik een hoop pillen voor het hart, bloeddruk, diabetes. Diabetes is ook een erectie killer...kijk maar eens op bv Diabetesfonds.nl