Née denk het niet. Denk dat ze wist te vertellen dat zondag haar rustdag is.Zou ze er morgen zijn ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNée denk het niet. Denk dat ze wist te vertellen dat zondag haar rustdag is.Zou ze er morgen zijn ?
Bonita komt niet meer op zondag!Kan natuurlijk altijd hopen dat ze er wel zit? Of misschien Bonita eens bezoeken? Is ook wel eens de moeite om te bezoeken .
Vroeger werkte Bonita wel op zondag maar dat wil ze niet meer.Sorry lievadibas, dat wist ik niet.
Stella werkt die op zondag?
Volgens ze tegen mij vertelde was ze 37 jaar, wat ik ook denk wat ongeveer kan kloppen. Als ze ouder is dan 40+ dan mag ze echt de natuur dankbaar zijn. Voor mij doet de leeftijd er niet echt toe. Het is het contact met de dame die telt en haar schoonheid is van ongeziene kwaliteit. Had allezins geen moeite om er direct ne stijve voor te krijgen.Klopt de leeftijd van 40-50 jaar in bovenstaande recensie? Want ik heb haar een paar weken geleden 's avonds zien staan en ze leek me helemaal geen 40+ jaar maar veel jonger, tussen de 30 en 35 jaar schatte ik. In de recensie van Krokettje (post #2) staat 35-40 jaar.
Zijn er andere dames die dat wel doen die morgen aanwezig zijn? Dagshift…Dat denk ik niet, maar je kan altijd vragen of onderhandel
Waar kan ik die vinden?Ik denk dat Hanie wel anaal doet,maar niet zeker.
Ik denk dat ik al lang hanie niet meer gezien heb. Kan het zijn dat ze niet meer in Gent zit sinds corona?Ik denk dat Hanie wel anaal doet,maar niet zeker.
Hanie is te vinden in P. Vanderdonckt 15 LWaar kan ik die vinden?
Hanie zat vroeger Vanderdonckt 11 R ( op de hoek - net aan overdekt gedeelte) en is nu een raam of 2 opgeschoven ( 15 L ), tenzij we het over een andere meid hebben ? Ze liet vroeger in elk geval heel veel toe, maar nu ook niet de meest aantrekkelijke of hygiënische girl.Ik denk dat ik al lang hanie niet meer gezien heb. Kan het zijn dat ze niet meer in Gent zit sinds corona?
Vorige week ook eens bij Alondra beland. Eerlijke dame die een eerlijke service aanbiedt. Bij het binnenkomen direct teasen en plagen. Heerlijke Latina kont waarmee ze je direct in de stemming brengt. Haar mogen likken in 69 waarna er wat geknuffeld werd. Daarna lekker neuken met haar beentjes in mijn nek.
Slechts 1 nadeel ondervonden: wat een koterij is me dat daar in de Belgradostraat. Bij binnenkomst rook je direct een muffe geur die de dag erna nog in mn kleren hing.
Belgradostraat 29 rechtsHeb ook wel eens zin na het lezen van die lovende recenties, waar exact zit Alondra ? In de Belgradostraat ? Welek locatie of nr ? Alvast dank....
Hier zieVrijdagavond deze zuid Amerikaanse beauty eens bezocht. Komt van de domenicaanse republic wist ze te vertellen en kan perfect Nederlands. Echt een heel knappe dame die goed van oren en poten is voorzien. Echt zoals je cmvan een Latina mag verwachten. Lekker kontje mooie borsten en een knap smoeltje. Eerst even afgetast en rondgewandeld maar echt heel flauw bezetting in vanderdoncktdoorgang en schepenenvijverstraat. Dan maar afgezakt met de moed der wanhoop naar de Belgradostraat en daar dan deze knappe ontmoet. Ze deed teken dat ik eens mocht langsgaan en aangezien ze er knap uitzag de sprong gewaagd. Aan de deur zag ze er nog knapper uit en geen moment meer getwijfeld om binnen te gaan. Ze droeg een rood doorzichtig heel kort kleedje waar je haar rode string doorzag en de witte koordjes hoog opgetrokken zodat je de lekkere rondingen van die Latina kont kon zien Ze was helemaal weg van me en ze noemde me haar bambino. Ze vertelde me dat ze me een heel mooie jongen vond en ik vertelde haar dat het wederzijds was. We frutselden wat met elkaar en deden elkaars kleren uit. Wat ze ook wel plezant vond want ze glimlachte toen ze mijn speelgoed zag. Ziet er aardig uit bambino dat materiaal zei ze me. Ze vroeg of ik me op bed wou leggen en ze deed wijd haar benen open om haar te beffen. Lekker poes om te likken en lekker goed begroeid maar ze smaakte heel fris. Ondertussen was ze bezig met mijn materiaal goed onder handen aan het nemen wat ik wel apprecieerde. Hebben nog een eindje zo doorgegaan tot ik haar vroeg of ze wou dat ze op haar rug mocht liggen en haar poesje verder onder handen nam. Ooohh ja bambino wil je dat doen vroeg ze met een brede glimlach en ik zei haar dat ik haar sap wilde proeven. Ja bambino je mag mijn sap eens proeven lachte ze. Heb haar dan gebeft tot ze het uiteindelijk uitgilde van de pret en haar benen langs alle kanten en bochten zwierde en haar hele lichaam schudde. Ze deed geen initiatief om ermee te stoppen en ze vroeg me of ik het nog eens kon herhalen. Uiteindelijk is ze dan nog eens gekomen en zalig om haar knappe snoetje te zien wanneer ze nog eens komt en ze met haar handen mijn haar langs alle kanten betast en me aan haar poes laat kleven van genot. Wat een geile donder is me dat . Dan gevraagd of ik haar mocht nemen in doggy en dat vond ze prima. Ben dan ook nog op haar gaan liggen zodat ik zicht had op haar knappe gezichtje en dan uiteindelijk klaagekomen. Daarna nog even babbeltje gedaan en lekker nagenieten van de sex om dan nog een lekkere knuffel en kus opnieuw te moeten vertrekken. Deze alondra is zeker een bezoek waard,knappe vrouw en een heel geil ding. Superervaring gehad met haar. Zo zie je maar dat je altijd ergens in een hoekje wel een schatje kan vinden voor mij is er zeker herhalings gevaar.