Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is mooi maar kun je ook iets vertellen over de dames die er maandag waren zijn er nieuwe dames bijgekomen?Sinds lange tijd weer eens veel dames aanwezig. Maandag 2230 en zeker stuk of 10 dames, positieve vooruitgang.
Ben er nog ff binnen geweest. Denk 5 dames, onverrichter zake weer naar buiten gegaan.vandaag stuk of 5.
Kamer nummer 10 is een aanrader, vandaag en morgen is ze er nog.
Heerlijk. meer info heb ik niet helaas
Wel raar dat je op een maandag 10 dames aanwezig waren en op de andere dagen maar 5 dames. Ik geloof het eerlijk gezegd niet dat er op maandag 10 dames aanwezig waren klinkt meer als reclame voor de zaak.Ben er nog ff binnen geweest. Denk 5 dames, onverrichter zake weer naar buiten gegaan.
Kamer 10 was het licht uit.
Wel raar dat je op een maandag 10 dames aanwezig waren en op de andere dagen maar 5 dames. Ik geloof het eerlijk gezegd niet dat er op maandag 10 dames aanwezig waren klinkt meer als reclame voor de zaak
Wat jammer voor jou.Ben er nog ff binnen geweest. Denk 5 dames, onverrichter zake weer naar buiten gegaan.
Kamer 10 was het licht uit.
ja maar een deel maakte vast deel uit van het rond reizende vrouwen circusSinds lange tijd weer eens veel dames aanwezig. Maandag 2230 en zeker stuk of 10 dames, positieve vooruitgang.
Dat denk ik ook want sommige dames zie je daar maar een keer en daarna nooit weer.ja maar een deel maakte vast deel uit van het rond reizende vrouwen circus
tja maar de mannen blijven mss ook wel weg omdat er te weinig vrouwen zijn???ik hoor van de dame waar ik altijd heen ga dat Almelo gewoon heel rustig is.
Er komen te weinig mannen eigenlijk voor de dames.
Ik zie dat zelf ook wel Al kom ik er nooit in de avond of weekend.
Hoe is de prijs/kwaliteitverhouding daar?ik hoor van de dame waar ik altijd heen ga dat Almelo gewoon heel rustig is.
Er komen te weinig mannen eigenlijk voor de dames.
bij de Roemeense dames in RLH heb ik een minder goede ervaring bij de Latina's iets beter maar ook niet super ik heb het hier over de service. Qua uiterlijk vind ik ze ook niet hoog scoren sommige dames zijn behoorlijk op leeftijd.Hoe is de prijs/kwaliteitverhouding daar?
De prijzen gaan echt niet omlaag die staan al jarenlang vast op 50 euro. Het probleem is dat er te weinig dames werken en de dames die er werken niet moeders mooiste zijn. En als de service ook niet super is dan zoeken klanten het elders op.Als de service niet goed is, dan is het toch logisch dat er weinig mannen (terug-)komen. Dus of de service omhoog, of de prijs omlaag.
Ik kom er nooit in de middag maar ik denk dat je in de avond meer dames treft aangezien in de middag veel wandelaars moeten werken. Misschien zijn er forumleden die ons hierover meer kunnen vertellen of je het beste in de middag of in de avond kunt gaan.vanmiddag langsgegaan en Zoey even kort bezocht. Als zij niet toevallig net haar gordijntje open gedaan had was ik wederom onverrichter zake vertrokken... Zoey
vertelde nog wel dat er momenteel wat meer dames zijn. Ik zag er niet heel veel maar enkele gordijnen waren wel gesloten...
Begreep onlangs dat er behoorlijk wat oost blok dames geparkeerd worden in Almelo. Verloop zal wss hoog zijnGisteren in Redlight geweest, ik denk dat er zo'n 10-12 kamers bezet waren.
Veel buitenlandse dames, maar dus een goede bezetting.
Zou ik ook wel willen weten al denk ik dat een heleboel dames niet aanwezig zijn.Is er iemand afgelopen dagen nog geweest? Hoeveel dames? En nog wat nieuws?
Vrijdag alleen buitenlandse dames, ik denk rond 8 stuks.Kan iemand mij vertellen wat de bezetting is bij RLH?