- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.stoutprivehuis.com/dames/alma
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Via via kreeg ik contact met deze dame en uitwisseling van wat vriendelijkheden was mijn interesse in haar gewekt. Haar wat mysterieuze omschrijving op de site versterkte mijn aandacht alleen maar. En dat ze slechts een dag per week beschikbaar was, maakte me zelfs wat ongeduldig. Voor het eerst naar Den Haag en dan ook nog voor een dame die niet bepaald voldoet aan mijn voorkeuren (ebony & curvy). Na binnenkomst zaten 6 dames op de rondzit waarvan er twee mijn aandacht trokken. Een knappe ebony en een eveeneens knappe dame met een Aziatische uiterlijk. Omdat ik een afspraak had met Alma stond ze attent op om me enigszins gereserveerd te begroeten. Waarschijnlijk zag ze dat ik enigszins gespannen was en na het afrekenen volgde ik haar naar boven. Keuvelend over koetjes en kalfjes kwamen we aan op de mooie kamer en daar voelde ik me desondanks wat ongemakkelijk. Meteen uitkleden en aanvallen of rustig afwachten. Ik besloot de gulden middenweg te kiezen en langzaam maar zeker kwamen we tegen elkaar aan te staan in het midden van de kamer. Ze heeft mooie donkere ogen en ze zoent heerlijk. Tongzoenend hebben we daar een tijdje gestaan waarbij we onze handen langs elkaars liggen lieten gaan. Ik realiseerde me dat ik nog nooit zo'n slanke (skinny) daonme in mijn armen had gehad en vooral haar kleine kontje voelde onbekend aan. Ik ben gewend aan ronde ebony billen en dit was nieuw voor mij. Echter het zoenen, haar knappe gezicht en haar mooie ogen maakte me week. Langzaam maar zeker bewogen we richting het bed waar het heerlijk tongzoenen verder ging. Ik zoende en zoog aan haar kleine borsten waarbij ze aangaf dat ze niet gevoelig zijn en dus wel wat kunnen hebben. Nou, dat vind ik altijd lekker. Uiteindelijk afgedaald naar beneden naar haar werkelijk perfect onthaarde vagina. Zo glad heb ik het nog nooit gezien en door haar skinny uiterlijk had ik even het idee een wel heel jong meisje te beffen. Dat idee verdween snel toen ik merkte hoe ze reageerde op mijn activiteiten waarbij het allemaal er natuurlijkgetrouw aanvoelde. Geen gemaakt gekreun maar een dame die gewoon genoot. Of dat werkelijk zo was, blijft voor mij de vraag.
Ze zoende mijn lichaam en begon heerlijk aan mijn ballen te zuigen. Ze vroeg of ik zonder gepijpt wilde worden tegen meerprijs maar dat heb ik afgeslagen. Ik lag heerlijk op mijn rug op het bed en realiseerde me ineens dat ik werkelijk bekaf was. Het was een lang en intensief jaar geweest en dus liet ik haar haar gang gaan nadat ze enigszins onhandig het condoom had aanbracht. Het pijpen was lekker maar niet echt bijzonder maar dat kon wat mij betreft de pret niet drukken. Het zoenen en haar ogen maakte voor mij alles goed. Uiteindelijk besteeg ze me als een volleerd amazone en reed me in een rustig drafje naar mijn hoogtepunt. Ik merkte dat alle energie volledig uit mijn lichaam was verdwenen en stemde daarom in om de resterende tijd af te maken met een massage. Als ik de puf had gehad, zou ik er een penismassage van hebben gemaakt maar het bleef bij een overigens prima massage van mijn rug.
Al met al een prima date waarbij ik het vooral leuk vond om eens een dame te kiezen die buiten mijn reguliere voorkeur ligt. Verder is Alma een intelligente, vriendelijke dame die er misschien wel uitziet als 29 maar in werkelijkheid toch zeker midden 30 zal zijn. Wat verder leuk is om van haar te horen, is dat Alma is gezegend met een grote sexdrive waardoor ze je echt het gevoel geeft er zelf ook van te genieten.
Ze zoende mijn lichaam en begon heerlijk aan mijn ballen te zuigen. Ze vroeg of ik zonder gepijpt wilde worden tegen meerprijs maar dat heb ik afgeslagen. Ik lag heerlijk op mijn rug op het bed en realiseerde me ineens dat ik werkelijk bekaf was. Het was een lang en intensief jaar geweest en dus liet ik haar haar gang gaan nadat ze enigszins onhandig het condoom had aanbracht. Het pijpen was lekker maar niet echt bijzonder maar dat kon wat mij betreft de pret niet drukken. Het zoenen en haar ogen maakte voor mij alles goed. Uiteindelijk besteeg ze me als een volleerd amazone en reed me in een rustig drafje naar mijn hoogtepunt. Ik merkte dat alle energie volledig uit mijn lichaam was verdwenen en stemde daarom in om de resterende tijd af te maken met een massage. Als ik de puf had gehad, zou ik er een penismassage van hebben gemaakt maar het bleef bij een overigens prima massage van mijn rug.
Al met al een prima date waarbij ik het vooral leuk vond om eens een dame te kiezen die buiten mijn reguliere voorkeur ligt. Verder is Alma een intelligente, vriendelijke dame die er misschien wel uitziet als 29 maar in werkelijkheid toch zeker midden 30 zal zijn. Wat verder leuk is om van haar te horen, is dat Alma is gezegend met een grote sexdrive waardoor ze je echt het gevoel geeft er zelf ook van te genieten.