- 1.469
- 30/06/21
- 3.457
Ik denk dat extra's worden berekend omdat sekswerkers graag wat meer willen verdienen. In een club bijvoorbeeld, verdien je als sekswerker vaak erg weinig. Daarom is het logisch om een minimale basis aan te bieden en voor elke extra dienst een bedrag bij te rekenen. Wat opvallend is, is dat het netto bedrag soms nauwelijks lager is dan dat van een duurdere dame die een all-in prijs hanteert, maar sommige mannen klagen toch dat die duurdere dames te prijzig zijn.
Ik geloof niet dat er extra kosten worden berekend vanwege een hoger soa-risico.
Een all-in prijs is naar mijn mening het meest transparant. Als klant wil je vooraf weten wat een afspraak gaat kosten en je wilt niet onverwachts geconfronteerd worden met allerlei extra's waar je niet op gerekend hebt en waarvoor je misschien het geld niet bij je hebt.
Ik geloof niet dat er extra kosten worden berekend vanwege een hoger soa-risico.
Of het haalbaar moet zijn voor de gemiddelde werkende klant is een persoonlijke keuze. Ik denk niet dat elke dame voor iedereen haalbaar hoeft te zijn. De prijs bepaalt niet alleen of een klant terugkomt; de geboden service doet dat wel. Ook dames die €1000 per uur vragen, hebben het druk. Eigenlijk zijn er voor iedereen en elk budget sekswerkers te vinden waar je een prima tijd mee kunt hebben.Dit is precies waarom ik ben begonnen met een allin prijs. Het mag best wat kosten maar het moet wel haalbaar zijn voor de gemiddelde werkende klant. Heb liever op lange termijn elke maand een klantje terug van €120 (30min) dan 1x een klantje voor €200/€250 (30min).
Ik zie mensen nu steeds meer terugkomen!
Een all-in prijs is naar mijn mening het meest transparant. Als klant wil je vooraf weten wat een afspraak gaat kosten en je wilt niet onverwachts geconfronteerd worden met allerlei extra's waar je niet op gerekend hebt en waarvoor je misschien het geld niet bij je hebt.