Ja eens, hun verlies als het te duur wordt om te doen wat ik wil ga ik naar een ander of niet.Het lijkt ze te triggeren om overal extra voor te vragen, nu de functie er is willen ze er gebruik van maken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa eens, hun verlies als het te duur wordt om te doen wat ik wil ga ik naar een ander of niet.Het lijkt ze te triggeren om overal extra voor te vragen, nu de functie er is willen ze er gebruik van maken
Anderzijds zie ik soms ook een hele waslijst met mogelijkheden, waar geen prijzen voor extra's worden vermeld, waar ik mijn twijfels bij heb.Het lijkt ze te triggeren om overal extra voor te vragen, nu de functie er is willen ze er gebruik van maken
Sommigen vinken gewoon van alles aan, iemand met een beperkt aantal mogelijkheden vind ik dan ook betrouwbaarder overkomenAnderzijds zie ik soms ook een hele waslijst met mogelijkheden, waar geen prijzen voor extra's worden vermeld, waar ik mijn twijfels bij heb.
Kijk, het lijkt erop dat kinky een soortgelijk systeem heeft doorgevoerd. Niets te danken kinkyEigenlijk zou bij de advertentiesites de rubriek "mogelijkheden" moeten worden onderverdeeld in 1. standaard in de prijs en 2. mogelijkheden waar extra voor betaald moet worden (en hoeveel)
Dan zou het allemaal weer een stuk duidelijker worden.
Helaas klopt dit niet helemaal !150 euro is de algemene prijs voor een uur. Het is wel een groot verschil 150 all in of 150 en een boel extras wat in de meeste gevallen is ..Een all-in prijs kan handig zijn, maar als je voor standaard gaat dan betaal je voor extra's die je niet afneemt.
Nee, dan liever van te voren betalen en er halverwege achter komen dat er het niet allemaal fris ruikt als je er met je neus boven hangt…ik krijg altijd een slappe handel als ze halvewege zegt bv. "schatje, beffen kost extrtra" terwijl ik al met mijn neus bijna boven op lig. Dan is de lol ook weg. Doe mij maar een all in prijs.
Dat kan en je kan het echter altijd nog navragen, maar het wordt moeilijker als een dame (doet alsof ze) niet weet wat ze eingelijk heeft aangevinkt. Dit is vooral met latina's het geval, die vinken de hele lijst aan (of hun 'middleman'). Als de aparte prijs wordt genoemd dan is de kans groter dat het een bewuste keus is. Squirten en anaal zijn dat soort discutabele rubrieken.Of ze vullen het niet in .....
Daar heb je zeker een punt, maar het kan denk ik ook prima zo zijn dat ze doorhebben dat ze met iets dat ze toch zouden doen/prima vinden, extra kunnen verdienen. Lastig om vooraf te weten of het dat is of dat het jouw punt is.Wat ik me wel altijd afvraag bij extra's met laag/geen risico die worden aangeboden met hoeveel plezier die vrouw dat dan doet. Als ze voor bijvoorbeeld zoenen, tongzoenen, beffen, vingeren extra vraagt, vermoedt ik dat ze dat toch met enige tegenzin doet. Dat wil ik haar niet aandoen en mezelf ook niet. Je merkt dan toch wel dat het niet helemaal oprecht is en dat maakt de ervaring minder prettig
De prijzen die ik gangbaar vind en nog wil betalen zijn:
50€ vluggertje 20min
incl: pmc nmc beffen en liefst ook zoenen
70 tot 90€ voor 30min (maar dan verwacht je uiteraard een topservice)
100 tot 120€ voor 45min
130 tot 150€ voor 60min
incl: Pzc, zoenen, beffen, vingeren, nmc, verschillende standjes (en soms nog meer) en zo vaak klaarkomen als je wilt. Voor anaal wil ik eventueel 40 a 50€ bijbetalen als ik er zin in heb.
Niemand betaalt graag teveel en als je rondkijkt zijn er zeker dames die binnen deze prijzen werken en een zeer goede service bieden.
Dus een tip voor de dames, houdt bovenstaande aan als richtprijs incl. de vermelde mogelijkheden, heb je iets speciaals in de aanbieding zoals anaal of andere niet courante zaken reken daar dan een extra voor maar wees hier dan zeer duidelijk in bij de communicatie op voorhand. Uiteraard houdt je aan gemaakte afspraken.
Een echt tevreden klant komt terug en zal jou hier misschien aanbevelen, als een klant niet echt tevreden is komt hij niet terug en zal mogelijk nog een slechte recensie schrijven ook waardoor je potentiële klanten misloopt.
Je moet jezelf afvragen wat je het liefst hebt:
Er zijn dames die op die manier een vast cliënteel opbouwen met klanten waar ze zichzelf goed bij voelen en op die wijze genoeg verdienen zonder dat ze nog veel moeten adverteren.
- Een klant die één keer 200 of 250€ aan jou uitgeeft
- een klant die meermaals terug komt en telkens 100 tot 150€ betaalt.
Helemaal gelijk Rony. Dit zijn prijzen die normaal zijn en betaalbaar. De graaiflatie lijkt bij veel dvp's ook wel aan de orde te zijn. Als ik forums lees is het echt wel een stuk rustiger geworden bij de dames. Wij mannen kunnen ons door deze hoge bedragen gewoon minder vaak een bezoek veroorloven. Daarom dames een oproep hanteer normale prijzen.De prijzen die ik gangbaar vind en nog wil betalen zijn:
50€ vluggertje 20min
incl: pmc nmc beffen en liefst ook zoenen
70 tot 90€ voor 30min (maar dan verwacht je uiteraard een topservice)
100 tot 120€ voor 45min
130 tot 150€ voor 60min
incl: Pzc, zoenen, beffen, vingeren, nmc, verschillende standjes (en soms nog meer) en zo vaak klaarkomen als je wilt. Voor anaal wil ik eventueel 40 a 50€ bijbetalen als ik er zin in heb.
Niemand betaalt graag teveel en als je rondkijkt zijn er zeker dames die binnen deze prijzen werken en een zeer goede service bieden.
Dus een tip voor de dames, houdt bovenstaande aan als richtprijs incl. de vermelde mogelijkheden, heb je iets speciaals in de aanbieding zoals anaal of andere niet courante zaken reken daar dan een extra voor maar wees hier dan zeer duidelijk in bij de communicatie op voorhand. Uiteraard houdt je aan gemaakte afspraken.
Een echt tevreden klant komt terug en zal jou hier misschien aanbevelen, als een klant niet echt tevreden is komt hij niet terug en zal mogelijk nog een slechte recensie schrijven ook waardoor je potentiële klanten misloopt.
Je moet jezelf afvragen wat je het liefst hebt:
Er zijn dames die op die manier een vast cliënteel opbouwen met klanten waar ze zichzelf goed bij voelen en op die wijze genoeg verdienen zonder dat ze nog veel moeten adverteren.
- Een klant die één keer 200 of 250€ aan jou uitgeeft
- een klant die meermaals terug komt en telkens 100 tot 150€ betaalt.
Oke, die wil niet werken voor haar geld, ga ik van uit.
Ik ben er wel eens geweest toen die nieuwe functie voor extra's er nog niet was, sindsdien vinden ze het blijkbaar zonde om er geen gebruik van te maken, als een klein kind die graag op knopjes wil drukkenOke, die wil niet werken voor haar geld, ga ik van uit.
Of ze wil snel rijk worden, wat haar op die manier geen succes gaat opleverenOke, die wil niet werken voor haar geld, ga ik van uit.