Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is gestopt, waarschijnlijk komt ze niet meer terug, zie ook haar draadje

 
dat is de vriendin van Nicole (23k3), die eerder op 23k1 stond. Maat van me is er geweest. Hij vond de seks met haar goed:)

-------------

Inzake Yvette (zie haar draadje). Die is er bijna altijd wel, dus kleine kans dat ze er niet is. Vanaf begin van de middag tot laat in de avond.

Weet niet of anderen zomaar haar nummer geven. Geef zelf in ieder geval nooit nummers van dames als anderen daar om vragen, omdat dames het vaak niet op prijs stellen als hun mobiele nummer de rond gaat.
Werkt Yvette / Yvetta ook op zondag, weet iemand dat?
 
Heren, Leden van het Gilde,

Wat is het de laatste tijd stil op dit topic en dacht, Laat ik maar weer iets van mij horen. Helaas zijn de bovengenoemde dames gestopt met dit vak en hebben ze het straat leven vaarwel gezegd. Wie weet wat de toekomst brengt, Jezus is immers ook opgestaan en weer verschenen om vervolgens weer te vertrekken. Slechte vergelijking maar afijn.

Ik wilde eigenlijk vorige week al wat vertellen maar het werd zo standaard, De openingstijden zijn nog steeds in het weekend tot 03:00, Maar na 01:30 zijn de meeste dames al reeds vertrokken ''drunk people'' of zoals ze vaak zelf zeggen ''romanian guys'' dan hadden ze ook thuis kunnen zitten zeg maar. Al zijn 10 bezette kamers nog best veel (van de 67) Veel is er niet veranderd meeste vaste dames zitten nog op hun stek. Al is dit een snelle wandeling en constatering van mij en. Ik kan dit na bijna een maand eerlijk gezegd nog geen ''succes'' noemen aangezien de winter en kerst (ja nu al) ook bijna voor de deur staan.

Leden tot slot, vanuit de koude, Kille, Stille, Pastorie een gezegende nacht en voor vandaag, morgen waar jullie ook gaan wandelen, Wandelse!
 
Terug
Bovenaan Onderaan