Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dat is de vriendin van Nicole (23k3), die eerder op 23k1 stond. Maat van me is er geweest. Hij vond de seks met haar goed:)

-------------

Inzake Yvette (zie haar draadje). Die is er bijna altijd wel, dus kleine kans dat ze er niet is. Vanaf begin van de middag tot laat in de avond.

Weet niet of anderen zomaar haar nummer geven. Geef zelf in ieder geval nooit nummers van dames als anderen daar om vragen, omdat dames het vaak niet op prijs stellen als hun mobiele nummer de rond gaat.
 
Laatst bewerkt:
De laatste weken dat ik op de dam kom zie ik op 2pg3-K6 een dame (Denk Roemeens); zwart haar, zwarte lingerie, tattoos.

Zij kijkt me altijd aan met een blik van: Kom niet naar binnen! Totaal ongeïnteresseerde. Zelfs tegen het vijandige.

Vroeg me af of ik de enige ben die dat heeft met haar. Ze is op zich wel leuk qua gezicht en lichaam. Maar haar uitstraling is heel naar.
Helemaal mee eens! Ben een keer bij haar geweest toen ze nog in het huisje zat aan de linkerkant. Toen had ze zelfs geen papier. Nooit meer geweest.
 
Hallo allemaal, ik kom bijna nooit in Alkmaar, nu was ik daar laatst, en zag een heerlijk meisje staan met prachtige gevulde borsten, ik dacht ga even thuis kijken wie dat mag zijn, en hoe er over haar gesproken wordt. Het was een kleine inham, dacht 31k2, maar dat blijkt gesloten te zijn, wie weet wie ik bedoel, ik kom graag ooit voor haar terug
 
Goed kijken op de kaart muchien kom je er dan uit welke kamer nummer.
En dan vraag 2 zit ze der nog ?
Ik vind dat het snel wisselt met dames oude garde heeft hun klantenkring voor nieuwe dames is dat lastiger om er tussen te komen.
 
Als je een nieuwe dame bent, en nu - in deze tijd - nog een klantenkring moet opbouwen, dan is dat bepaald geen sinecure.

Goede looks, een goede service, extra's en bovengemiddelde omgangsvormen kunnen uiteraard wel helpen de business te verbeteren. Dat is in alle tijden wel zo.

Vragen om meer geld, zoals Rachel bijvoorbeeld doet, dat is voor mij echt een afknapper. Gelukkig doen de meesten dat niet op de Dam.
 
Dat bedoelt @DePastoor volgens mij niet. Hij bedoelt dat kleine Erika niet op vakantie is - en dus aanwezig (16k2 zit ze nu overigens), maar op dinsdag mogelijk vrij is, zoals veel andere dames ook op die dag.

Een tijdje terug was ik er op een dinsdagavond, rond 22.00hr. Toen waren er maar 10 dames aan het werk. Dinsdag zijn er namelijk meestal weinig wandelaars.
Dit heeft ook een voordeel; er wordt doorgaans wat meer de tijd genomen door de dames, dan op dagen als vrijdag en zaterdag.

Irina op 16k1 is een goed alternatief, alleen pijpt die niet zonder, wat kleine Erika wel doet. Maar wel een sensuele pijpster, met een mooi slank lichaam, mooi gezicht en een leuke gesprekspartner. Ik heb geen aandelen in haar bedrijf, maar zou haar aanbevelen :cool: :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan