Bedankt voor de tipje kan via de gemeente een formulier invullen betreft overlast, die pakken het even iets sneller op en nemen het mee met OOV-meetings
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt voor de tipje kan via de gemeente een formulier invullen betreft overlast, die pakken het even iets sneller op en nemen het mee met OOV-meetings
Ja dat was mijn overweging ook om er melding van te maken, nog een stok om mee te slaan en dan raakt het misschien wel einde oefening voor de dam en dat wil ik ook niet, maar dat gedrag kan ook niet dus ja.....Zeg maar wel dat het buiten de straat is gebeurd,anders krijgen ze een nog grotere stok om mee te slaan naar de Dam.
Klopt niet helemaal, aangezien de straat zelf van de gemeente is moeten ze zelf maar handhavers/ordedienst neerzetten, De beveiliging op de dam is voor de dames aangezien dat ''binnenkamers'' gebeurt alles wat buiten (De straat) gebeurt is op het bordje van de gemeente, Enigste wat ze kunnen doen is vragen om meer zichtbaar te zijn en Politie/Handhaving te bellen ingeval van overlast. Want het zou krom zijn om de Dam-Uitbaters te beschuldigen voor iets wat ze niet in hun macht hebben.Zeg maar wel dat het buiten de straat is gebeurd,anders krijgen ze een nog grotere stok om mee te slaan naar de Dam.
12k2 is volgens mij een topic onder de naam RaphaelaOp kamer 12,k2 zag ik in de deur opening een dame met een Spaans/Italiaans uiterlijk, weet iemand haar naam en evt. wat bijzonderheden qua mogelijkheden prijzen, e.d.
Online (heb je de link?) of een papieren formulier?je kan via de gemeente een formulier invullen betreft overlast, die pakken het even iets sneller op en nemen het mee met OOV-meetings
Voor de inwoners is het https://www.alkmaar.nl/direct-regelen/afval/afval/overlast/ Je moet alleen inloggen met je digiD en kan aangeven of je benaderd wit worden door gemeente...Online (heb je de link?) of een papieren formulier?
Wat dacht je van Anna en Kristina? Die twee lijken mij qua looks echt toch wel de toppertjes van de Achterdam?;-)
Andere leuke trio's:
Carla en Sarah
Catalina en Kristiana (seks met twee zussen, zijn alleen bijna niet meer gelijktijdig aanwezig)
Gisella en Monica
Carmen en Christina
Erika en Erika (seks met twee Erika's)
Op 12 en 14 is er volgens mij ook wel wat mogelijk wat dat betreft.
ben je niet bij der naar binnen geweest ?haha, je hebt het druk!