ja brandhout gewoon he, snap het ook niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind het een flinke verbetering..ziet er mooi uitJa, is wel ff 'wennen' deze nieuwe layout
het was ook redelijk sarcastisch bedoeld, geen idee of de web-designer zijn bril niet op hadje ziet het nu juist niet beter, je moet de hele tijd veel scrollen, je hebt minder overzicht op de thread.
Daarnaast is de nieuwe lay-out drukker, niet prettig lijkt mij voor de ouderen onder ons.
Ik geniet nog van al dat moois, er is genoeg variatie aan dames en altijd happyEr is gewoon heel weinig nieuwe aanwas op de Dam. Dat met een groep dames die alleen maar ouder wordt. Hoeft op zich geen probleem te zijn. Maar denk dat de gemiddelde leeftijd al boven de 35 ligt inmiddels.
Met name dames in de 20 zijn moeilijker te vinden op de Dam.
Dan moet ik ook maar eens naar Den Haag. Maar verder heb ik daar weinig te doen in DH, dus nogal een onderneming.
Ja ben daar helemaal mee eens, ben in een hoop steden geweest in binnen en buitenland, Den Haag heeft toch wel heel veel keuzeBen nu paar keer in den haag geweest veel meer keus . En dames die ik nog niet ken. Heb nog wel het 1 en ander op mn lijstje staan
Chirstina of Cristiana?De volgende dames zijn sinds kort weer terug van vakantie:
Christina, 13k4
Sarah, T7
Carla, g3k1
Beetje praktisch… lijkt me dat het ergens genoteerd wordt wie welke kamer heeft.. kwestie van online zetten? Op die manier krijg je denk ik veel gerichter klandizie. Hoeven geen foto's ofzo bij, puur naam en kamer nummer. Zou echt helpen. En ook vernieuwend als Achterdam tov ander RLD. Maar waarschijnlijk zit de verhuurder er niet op te wachten.Heel goed idee en zou echt een toegevoegde waarde zijn, alleen het bijhouden is een dingetje
Goed om te horen dat Erika 17k4 er weer is.Zag dat Erika er weer was, (Voorheen 14k2) Nu op 17k4 (?) En de Blonde dame (vriendin van haar) terug op vaste kamer 5K1. En nog wat andere dames die ik niet kon plaatsen