DePastoor
Stamgast
Volgens de nieuwe toevoeging aan de grondwet zou het wel kunnen jaIs het trouwens ook mogelijk om als man een kamer te huren?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens de nieuwe toevoeging aan de grondwet zou het wel kunnen jaIs het trouwens ook mogelijk om als man een kamer te huren?
Is het trouwens ook mogelijk om als man een kamer te huren?
Denk het wel...maar leuk om een paar keer uit te proberen.@PutaFlamoes jij leeft in het sprookjesbos
Denk voor pasen even op vakantieIemand nog gezien of de bulgaarse Diana g1t7 aanwezig is?
50eu is normaal voor 20minuten toch? en moet je als je na 3min klaarkomt meteen weg of kan je 15min nog een massage vragen ofzo??ja, vind dat ook niet best. maar een klant afknijpen met slechts 10 minuten voor 50 euro, al aan de deur, dan behoor je echt tot een minderheid, dat is helemaal niet best.
Commercieel gewoon niet handig van dit soort dames.
speelt ook mee in hoe dames zich opstellen, maar vind wel dat als ze je binnenlaten en je betaalt 50 euro, dan moet het gewoon 15-20 minuten zijn, en niet 10 minuten. Als je een klant niet wil hebben, moet je hem niet binnenlaten.Misschien ligt het aan de persoon aan de deur?
die zag ik gisteren niet. was dacht ik donker.Iemand nog gezien of de bulgaarse Diana g1t7 aanwezig is?
Klopt.speelt ook mee in hoe dames zich opstellen, maar vind wel dat als ze je binnenlaten en je betaalt 50 euro, dan moet het gewoon 15-20 minuten zijn, en niet 10 minuten. Als je een klant niet wil hebben, moet je hem niet binnenlaten.
Kom je uit Alaska of houd je gewoon van ijskoudere dames?Ja, die zag ik ook gisteren!
Ik kom zelf uit Alaska, dus lijkt mij wel een goede keuze die eens te proberen.