Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOh okay, een andere Carmen dus. Elitza heeft lang in Alkmaar gewerkt, op het laatst had ze haar borsten en lippen laten bijwerken. Ze stond altijd in te kleine bikini'sDat zou goed kunnen, maar daar kom ik niet. Ze is wel vaker met DH geassocieerd, alleen hoorde ook dat er verwarring was tussen Carmen in Alkmaar, en Carmen in DH. Elitza zegt mij niets, maar misschien als ik haar zie dat ik het wel zou weten
Hoezo wat suggereer je nou. Meiden doen hoop onveilige handelingen omdat er wat in jou ogen een bepaald soort wat rondloopt. Aparte redenatie.dreigt een soa fabriek te worden.... als ik het soort mannen zie rondlopen...
Hoe ziet deze griekse nicole er uit, kan haar maar steeds niet vinden.Ik ga vandaag weer eens langs. Ben benieuwd naar de bezetting. Hoop op de griekse Nicole of een lekker blondje
Waar ze nu zit weet ik niet, maar zag haar afgelopen donderdagavond wel lopen op de achterdam, ging net naar huis denk ik.Hoe ziet deze griekse nicole er uit, kan haar maar steeds niet vinden.
Is her met kort wit haar mer een beetje een verdrietige gezicht en hele mooie teennagels in gang 2 aan straat kant?
Heeft een paar keer op het pleintje gezeten, en ook nog in de kamer van Andreea g2k2, op dit moment zou ik het niet durven zeggen waar ze zitwelke kamer(s) zat ze hiervoor?
Dat Grieks neem ik niet direct serieus. Heb er al zoveel gezien die zeggen dat ze Pools, Russisch, Slowaaks enzo zijn. Maar gezien hun vloeiende Roemeens e.d. is dat erg onwaarschijnlijk. Ook hoor je dan soms van andere dames dat ze gewoon uit Roemenië of Bulgarije komen.
Griekse dames zijn er naar mijn weten niet, wel zo nu en dan dames die Grieks doen, maar ook dat is schaars.
Ja maar is uniek en daarom wil ik her zo graag, je kan het zo testen met een aantal vragen....wie o wie kan mij helpen hoe ik haar er uit pik?Dat Grieks neem ik niet direct serieus. Heb er al zoveel gezien die zeggen dat ze Pools, Russisch, Slowaaks enzo zijn. Maar gezien hun vloeiende Roemeens e.d. is dat erg onwaarschijnlijk. Ook hoor je dan soms van andere dames dat ze gewoon uit Roemenië of Bulgarije komen.
Griekse dames zijn er naar mijn weten niet, wel zo nu en dan dames die Grieks doen, maar ook dat is schaars.
Ja, dat herinner ik mij ook nog, van die dame. Heb haar scherp. Dat is een andere dan Oana.Heeft een paar keer op het pleintje gezeten, en ook nog in de kamer van Andreea g2k2, op dit moment zou ik het niet durven zeggen waar ze zit
KloptJa maar is uniek en daarom wil ik her zo graag, je kan het zo testen met een aantal vragen....wie o wie kan mij helpen hoe ik haar er uit pik?