Ok, thanx. Dan zou je alleen naar binnen voor een cumdump.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGisteren gekeken. Moet toch k5 zijn. Maar daar zat Sylvia. De dame die ik bedoelde was er niet.Op k5 zit Sylvia (die is 37 jaar) en dat is de dame met zwart haar die er al jaren zit. Die ik bedoel is blond, is een jaar of 23. En heb haar gezien op k4.
Tmm?Afgelopen zaterdag naar de Dam gereden waar ik op Achterdam 27,k2 Anna of Annie of zoals ze zich noemt op kinky blondy gespot. Deze dame is in Den haag algemeen al eens besproken als tmm. Doe je je voordeel mee. Helaas net zo als 2 weken geleden ging ook de dame van 2p,g1,k1 er weer vroeg vandoor.
ThanksTe mijden meid.
Dat zou voor het eerst zijn.. ze staat al maanden in de 2e passageZij staat op 13k4, het was rond 14:00 dat ik haar zag.
Het lijkt mij dat veel dames daar wel voor open zullen staan. Is toch geen heel uitzonderlijke wens i.t.t. bijv. anaal of BDSM? Vergelijkbaar met een handjob maar dan met haar voeten.Bij wie kan je terecht voor een footjob?