Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDenk niet dat Alex bedoeld wordt hier. Zij zit niet in gang 2, nooit gezeten ook. Alex zit altijd op het pleintjeJa dat is Alex met een tattoo van een slang op haar zij ,die zit er weer!
Ik bedoel zeker Alex niet. De meid die ik bedoel zit ook vaak samen met Sandra op haar kamer te kletsen. Komt een beetje verlegen over en maakt niet snel oogcontactDenk niet dat Alex bedoeld wordt hier. Zij zit niet in gang 2, nooit gezeten ook. Alex zit altijd op het pleintje
Op k5 zit Sylvia (die is 37 jaar) en dat is de dame met zwart haar die er al jaren zit. Die ik bedoel is blond, is een jaar of 23. En heb haar gezien op k4.Ja sorry dat is g1 ja..
die jij bedoel op k4 zit een dame met zwart haar die er al jaren actief is op de dam met haar zus ook in het verleden naam vergeten
Dus dan waren er maar 4 niet bezet?Rond de 65 volgens mij
Wie was dat en waar zat ze?Net even geteld vanaf het kaartje, nu 63 actieve ramen. Bezetting was inderdaad wel goed vanmiddag.
Voor mezelf een nieuwe dame gevonden die me nu al aantal keren over de finish kreeg. Meestal gaat dat niet zo gemakkelijk.
Ze doet dus toch iets anders dan de andere dames, wat me kennelijk Triggert.
de bezittingen van de clientèle zal snel minder worden, daarentegen van de dames evenredig toenemen.Hoe is de bezittingen voor vanavond?