Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alina zag ik gisteren niet, de dagen ervoor wel. Geen idee of die ook met de Pasen naar Roemenië is.

Giselle, Elena, Kristiana, kleine Nicole, Gala, Sylvia, Martina, Roos, die zag ik gisteren wel dat ik er was. Verder veel dames naar huis. Beetje saaie bedoening was het

Vanmiddag als opwarmertje van de finale zometeen nog even een rondje Achterdam gedaan en ongeveer 20 verlichte ramen gezien. Ook wat leuke dames gezien zoals Elly, Martina, Roos, Giselle en ook voor mij wat onbekende dames.
Na een spetterend hoogtepunt bij een favorietje nog even met haar gepraat en daarna weer op huis aangegaan.

Vanmiddag als opwarmertje van de finale zometeen nog even een rondje Achterdam gedaan en ongeveer 20 verlichte ramen gezien. Ook wat leuke dames gezien zoals Elly, Martina, Roos, Giselle en ook voor mij wat onbekende dames.
Na een spetterend hoogtepunt bij een favorietje nog even met haar gepraat en daarna weer op huis aangegaan.
Hoeveel van die ramen gingen daadwerkelijk open?🤪

hallo hoe is het op de achterdam zijn er al dames terug van pasen ? Is Nicole er met bruin haar tot aan der schouders meestal bobline. Dus de Nicole die lekker tz. andere suggesties zijn ook welkom. Ik ben van plan om straks naar de achterdam te gaan.

Bedoel je kleine Nicole die voorheen op 23k3 zat? In de voorbije dagen heb ik die meerdere keren gezien. Op 16k1, de kamer van Irina.
Hoi Pieter ik denk dat ze 170 cm is zwart haar bobline knap gezicht en tongt. Heb zin om lekker te neuken en erbij te tongen hahah. ja die heeft daar ook gestaan klopt best wel een drukke dame qua houding ook met de andere meiden altijd zo aanwezig

zal deze Nicole zijn denk ik (hoewel die recent door de war is gehaald met kennelijk een ander Nicole die nu op 23k3 staat :S).

Hoorde al eens vaker dat kleine Nicole tz doet. Ik neem dat zelf niet af, maar hoorde het van een kennis van me die haar ook bezoekt.

Irina is 1,74. De dame van het draadje hierboven, kleine Nicole, is een stuk kleiner. Ik liep een keer achter haar naar de Spar, en daar zat een liniaal lengte van 30 cm tussen, tussen mij en haar :)

of ze er nu vandaag is, weet ik niet. Maar in de voorbije dagen heb ik haar meerdere keren gezien. Goede kans van wel dus. Ze werkt zeker in de middag, begint vaak wat vroeger en stopt vaak niet al te laat in de avond.

Sylvia kan ook nog, mocht Nicole er niet zijn ;) Die is er vrijwel zeker.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan