Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het meest jammere vind ik nog steeds Carla die altijd op 2p - g3 - k1 zat.

Volgens geruchten hier was ze zwanger en stopte ze. Misschien komt ze ooit terug maar denk van niet. En daarom kom ik ook niet meer daar, de rest van de vrouwen.. nee.

Nou je kon merken dat de "ramadan" over was, er liepen veel meer mensen (de wel bekende) en ze gingen met elkaar op de vuist. En nIet 1x maar nu al vanaf donderdag is er dagelijks in de avond menig opstootje/vechtpartij waarbij de Politie er bij moet komen….
Donderdag was het nog ramadan(zondag was het afgelopen) dus ik snap niet de relatie dat het ramadan "over" was en mensen die op de vuist gingen.

ja precies, en zelf lopen die gasten die dat daar zeggen 'hoerenloper' e.d. (om mans te doen bij hun vrienden) daar ook rond.

kennelijk zijn die toch stiekem ook geïnteresseerd in de hoeren, anders lopen ze er niet rond denk ik dan maar... :cool: ;)

Nou je kon merken dat de "ramadan" over was, er liepen veel meer mensen (de wel bekende) en ze gingen met elkaar op de vuist. En nIet 1x maar nu al vanaf donderdag is er dagelijks in de avond menig opstootje/vechtpartij waarbij de Politie er bij moet komen….
Misschien snap je de relatie beter;

De geheleweek (zelfs weekenden) was er amper iemand te vinden. Het einde van het "volksfeest" nadert en de pleuris breekt uit. En tevens was de 29e een zaterdag
als ze het met elkaar aan de stok krijgen is dat al erg.. maar je zal ff als onschuldige omstander in elkaar gebeukt worden...

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
48.220
Leden
39.396
Nieuwste lid
Rock9425
Terug
Bovenaan Onderaan