Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand Barbara/Zara alweer gezien?laatste keer dat ik er was NL dame op haar kamer
yes. Vanmiddag stond ze er!
Jammer Alex en zlatina waren er niet net.
Nog een rondje gelopen maar ben weer huiswaarts gegaan.
Ik denk dat die echt alleen overdag werken, vaak als ik rond etenstijd kom vertrekken ze al, Misschien schnabbelen ze bij in Amsterdam... 😅

Laatst bewerkt:
Net rondje gewandeld. Redelijke bezetting, passage wel weer vrij leeg. Zag niets bijzonders zitten, dus hopelijk vanavond een nieuwe kans.

Vanavond ook niet geslaagd. Wel een hoop getik. Maar netjes teruggezwaaid 👋

Laatst bewerkt:
Ik ben van plan, na jaren afwezigheid, de dam weer eens te bezoeken. Op de planning staat dinsdag, zou dan het liefst naar Maribel gaan of een andere oude volle gekleurde dame. Wie heeft er tips?

Gister die nieuwe dame niet gezien op 29-3
Zaterdag deze nieuwe dame gezien. Ze liep eerst in gewone kleren door de straat en ging op bezoek bij diverse dames.
Iets later liep ze 29-3 binnen en 15min kwam ze in lingerie voor het raam. Even erna toe gelopen. In het korte gesprekje aan het raam kwam ze niet gelijk erg enthousiast over, wat mij niet spontaan naar binnen doet lopen.

Afgelopen maand 2x Alkmaar bezocht. 2 leuke bezoekjes gehad, maar gezien mijn reistijd is de algemene bezetting pover (toch veel wat oudere vollere dames) en mijn type zit er niet echt tussen.

Zaterdag deze nieuwe dame gezien. Ze liep eerst in gewone kleren door de straat en ging op bezoek bij diverse dames.
Iets later liep ze 29-3 binnen en 15min kwam ze in lingerie voor het raam. Even erna toe gelopen. In het korte gesprekje aan het raam kwam ze niet gelijk erg enthousiast over, wat mij niet spontaan naar binnen doet lopen.

Afgelopen maand 2x Alkmaar bezocht. 2 leuke bezoekjes gehad, maar gezien mijn reistijd is de algemene bezetting pover (toch veel wat oudere vollere dames) en mijn type zit er niet echt tussen.
29K3 heeft in verleden in de passage 2PG3 dacht kamer 5, Jong, Blond en mager/sportief lichaam. Stond ook wel eens op Kinky (Is eens beschreven volgens mij)

En als je van wat verder komt zou ik je eens aanraden om of overdag of rond een uurtje of 7 te gaan ;) Meeste kans

Terug
Bovenaan Onderaan