Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
en Carmen, Erika is natuurlijk van allen de echte naam?
Van de Erika die ik ken weet ik uit haar initialen dat het niet haar echte naam is. Maar ik heb die ook eigenlijk nooit gevraagd. Voor mij is het gewoon Erika... ik ben er inmiddels helemaal aan gewend iemand aan te spreken bij zijn of haar nickname, bij sommige zelfs wisselende nicknamen. Soms verbaas je je erover dat een dame wèl gewoon haar echte naam blijkt te gebruiken. Niet zelden is het trouwens een tweede of derde echte naam. Weer een ander bleek later de naam van haar zusje (die niet in het vak zat) als nickname gebruikt te hebben.

Is wel grappig als je dan later door omstandigheden (niet sexgerelateerd, vooral nadat de dame gestopt was) regelmatig met beide in contact komt. En niet weet hoeveel het zusje weet of wist van de activiteiten van haar (wat oudere) zus...

Van de Erika die ik ken weet ik uit haar initialen dat het niet haar echte naam is. Maar ik heb die ook eigenlijk nooit gevraagd. Voor mij is het gewoon Erika... ik ben er inmiddels helemaal aan gewend iemand aan te spreken bij zijn of haar nickname, bij sommige zelfs wisselende nicknamen. Soms verbaas je je erover dat een dame wèl gewoon haar echte naam blijkt te gebruiken. Niet zelden is het trouwens een tweede of derde echte naam. Weer een ander bleek later de naam van haar zusje (die niet in het vak zat) als nickname gebruikt te hebben.

Is wel grappig als je dan later door omstandigheden (niet sexgerelateerd, vooral nadat de dame gestopt was) regelmatig met beide in contact komt. En niet weet hoeveel het zusje weet of wist van de activiteiten van haar (wat oudere) zus...
Ik gebruik op oldje.com gewoon mijn eigen naam.

Voor sommigen maakt het niet uit, maar voor de meesten wel. De familie van veruit de meeste dames is niet op de hoogte dat de dame in het werk zit. De keuze voor een werknaam die anders is dan de echte naam, evenals een plaatsnaam die anders is dan de werkelijke plaats waar de dame woont, ligt daarom voor de hand. Had waarschijnlijk hetzelfde gedaan als ik een dvp was. Het lot besloot dat echter anders voor mij :)

Ja dat is logisch dat ze het daarom doen.... eerder verbazend als ze wèl hun echte naam gebruiken....

Tja ikdenk ook wel eens: tevreden dat ik aan de andere kant, de betalende oftewel klantenkant zit. Maar als je soms de bedragen ziet die er om gaan denk ik ook wel eens: toch in het verkeerde lijf geboren?
Of toch gegeven dat verkeerde lichaam, de verkeerde beroepskeuze gemaakt? Maar ja, ook niet in het lichaam van een Adonis geboren. En dames zijn een stuk kritischer da.n wij voordat ze hun portemonnee trekken voor een rendez-vous. Dus zou ik het moeten hebben van betalende heren.
Maar ja, om nu een aantal willekeurige heren aan hun trekken te helpen om vaker naar de dames te kunnen gaan??????

Want dat is als ik het goed bekijk het eerste dat in mij opkomt waarom ik best ook wel snel relatief veel en liefst zwart geld zou willen verdienen.... -zonder het criminele pad op te gaan dan (ok zwart verdienen is dat ook maar dat laat ik handig buiten beschouwing).

Dus schik ik me, net als Pieter, maar in mijn lot en prijs me zelfs gelukkig dat ik op zulke lekkere, lieve en mooie mensen als vrouwen val.... (nou ja, als groep dan, we hebben het hier even niet over nuances binnen de categorie).

Laatst bewerkt:
Ik durf het nooit te vragen aan de dames. Maar hoeveel klanten zou een gemiddelde dame op de achterdam hebben op een dag. Als het er 6 zijn, is dat veel?

Ik heb die rekensom ook wel eens gemaakt; en dacht toen van: hmm... met de huurkosten blijft er niet veel over.

Weten doe ik het ook niet hoor, en de vraag is of hun boekhouders het wel weten want uiteindelijk bepaalt de incasseuse van cash geld welk deel in de officiėle pot gaat en welk deel in haar 'spaarpot'.
Wel denk ik dat de room voor een groot deel moet komen van klanten die extra's willen, een uur of paar uur willen blijven e.d. De standaardtariefklanten zijn meer voor het dekken van de kosten, eten, kleren, waarbij je ook de woninghuur moet rekenen. Ook al is 500 of 1000 euro per maand weinig vergeleken met, wat is het tegenwoordig, 140 euro per dag. Als je je brutoinkomen ziet als wat er binnenkomt per dag minus die 140 is dat opeens heel wat die woonhuur en krijg je dus ook die dagelijkse stress die je vaak ziet.Terwijl je zelf neigt om goede en slechte dagen te middelen.

6 per dag is misschien realistisch op de achterdam, maar je hoort ook wel eens dat je s avonds pas de 2e klant bent van een dame die best populair lijkt. Heel wazig en variabel is dat. Maar je moet het denk ik sowieso niet met de standaardprijs vermenigvuldigen.

Een regelmatig terugkerende vaste klant aan standaardtarief blijft overigens (gelukkig, want ik ben er ook zo een voor mijn vaste dames als het even kan ) wel de moeite waard als zekerheidje. Een soort echtgenoot waarop je kunt bouwen haha. Die je ook even kunt appen of hij even langs kan komen voor een niet gepland bezoekje als het erg slap is met de klanten.
Vaak kun je die ook nog wel bewegen ( of hij doet het uit zichzelf al) eens wat extras te geven voor een cadeautje, je wat te lenen tegen vriendelijke voorwaarden, of ze geven een fooitje. Immers ze houden een beetje van je anders kwamen ze niet telkens weer terug....

Maar de brengers van het grote geluk en het snelle sparen zijn toch de grotere jongens die een avondje met hun willen doorhalen. Met als tussenklasse die van een uur, maar die komen zelden elke week (vermoed ik).
(die ze dan -positief of negatief- niet zelden ook bespreken met de vaste "vrienden" van het wekelijkse 1 of 2x standaardtarief,. Al dan niet als inspiratie om ook eens wat extra's te geven. (haha ik heb het in dat geval vooral over een dame die al lang gestopt is maar waar ik eindeloos vaak geweest ben, >365 keer. Me ook best wel laten inspireren tot vriendendiensten en extraatjes hoor. Maar ja, dan betaalt de echte ideale klant een complete gebitsrevisie.. en een paar borsten op de gewenste maat erbij. en... en... Maar toch een prachtige tijd gehad met de betreffende Ioana begonnen als Jasmin), juist door die blik vanaf de zijlijn. Ik kwam heel vaak als eerste, tijdens haar opmaken e.d was er al tijd voor een uitgebreid praatje. In het begin kwam ook vaak een vriendin dan binnenlopen, dan zat je er een beetje bij want roemeens verstond ik niet. Maar ook dat vond ik prachtig en ging niet van mijn tijd af dus... Ioana wist dat ik dat erg leuk vond, dat kletsen, het omkleden, foto's maken ook, en en toen ze naar amsterdam ging werd dat standaard: ik wil zo laat beginnen, kun je er (kwartiertje of zo) eerder zijn? Heb nog contact met haar (per app, geen seks hoor). Enfin daar ging het niet over hier.

Maar ok, dit is maar een geheel feitenvrij gisverhaal over de verdiensten voor de dames, niemand weet het behalve de dames zelf. Klanten kun je nog tellen, eventueel nog hun verblijftijd, maar wat ze werkelijk achterlaten niet.

Als een dame je voorrekent dat ze in haar thuisland meer kan verdienen in de horeca dan hier op de dam, maar vervolgens toch maar steeds weer hier verschijnt lijkt er een factor in de vergelijking te ontbreken...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan