Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
en Carmen, Erika is natuurlijk van allen de echte naam?
Van de Erika die ik ken weet ik uit haar initialen dat het niet haar echte naam is. Maar ik heb die ook eigenlijk nooit gevraagd. Voor mij is het gewoon Erika... ik ben er inmiddels helemaal aan gewend iemand aan te spreken bij zijn of haar nickname, bij sommige zelfs wisselende nicknamen. Soms verbaas je je erover dat een dame wèl gewoon haar echte naam blijkt te gebruiken. Niet zelden is het trouwens een tweede of derde echte naam. Weer een ander bleek later de naam van haar zusje (die niet in het vak zat) als nickname gebruikt te hebben.

Is wel grappig als je dan later door omstandigheden (niet sexgerelateerd, vooral nadat de dame gestopt was) regelmatig met beide in contact komt. En niet weet hoeveel het zusje weet of wist van de activiteiten van haar (wat oudere) zus...

Van de Erika die ik ken weet ik uit haar initialen dat het niet haar echte naam is. Maar ik heb die ook eigenlijk nooit gevraagd. Voor mij is het gewoon Erika... ik ben er inmiddels helemaal aan gewend iemand aan te spreken bij zijn of haar nickname, bij sommige zelfs wisselende nicknamen. Soms verbaas je je erover dat een dame wèl gewoon haar echte naam blijkt te gebruiken. Niet zelden is het trouwens een tweede of derde echte naam. Weer een ander bleek later de naam van haar zusje (die niet in het vak zat) als nickname gebruikt te hebben.

Is wel grappig als je dan later door omstandigheden (niet sexgerelateerd, vooral nadat de dame gestopt was) regelmatig met beide in contact komt. En niet weet hoeveel het zusje weet of wist van de activiteiten van haar (wat oudere) zus...
Ik gebruik op oldje.com gewoon mijn eigen naam.

Voor sommigen maakt het niet uit, maar voor de meesten wel. De familie van veruit de meeste dames is niet op de hoogte dat de dame in het werk zit. De keuze voor een werknaam die anders is dan de echte naam, evenals een plaatsnaam die anders is dan de werkelijke plaats waar de dame woont, ligt daarom voor de hand. Had waarschijnlijk hetzelfde gedaan als ik een dvp was. Het lot besloot dat echter anders voor mij :)

Ja dat is logisch dat ze het daarom doen.... eerder verbazend als ze wèl hun echte naam gebruiken....

Tja ikdenk ook wel eens: tevreden dat ik aan de andere kant, de betalende oftewel klantenkant zit. Maar als je soms de bedragen ziet die er om gaan denk ik ook wel eens: toch in het verkeerde lijf geboren?
Of toch gegeven dat verkeerde lichaam, de verkeerde beroepskeuze gemaakt? Maar ja, ook niet in het lichaam van een Adonis geboren. En dames zijn een stuk kritischer da.n wij voordat ze hun portemonnee trekken voor een rendez-vous. Dus zou ik het moeten hebben van betalende heren.
Maar ja, om nu een aantal willekeurige heren aan hun trekken te helpen om vaker naar de dames te kunnen gaan??????

Want dat is als ik het goed bekijk het eerste dat in mij opkomt waarom ik best ook wel snel relatief veel en liefst zwart geld zou willen verdienen.... -zonder het criminele pad op te gaan dan (ok zwart verdienen is dat ook maar dat laat ik handig buiten beschouwing).

Dus schik ik me, net als Pieter, maar in mijn lot en prijs me zelfs gelukkig dat ik op zulke lekkere, lieve en mooie mensen als vrouwen val.... (nou ja, als groep dan, we hebben het hier even niet over nuances binnen de categorie).

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan