Ik vind har wat te skinny, kijkt wel vrolijk, kan je niet van alle dames zeggen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind har wat te skinny, kijkt wel vrolijk, kan je niet van alle dames zeggen.
Nieuwsgierig wie de eerste review plaatst !Minpunten in uiterlijk zijn te compenseren door een leuk karakter. Omgekeerd kan dit niet. Fijn dat er iemand is die vrolijk is en haar best doet klanten binnen te halen. Ben nieuwsgierig geworden naar haar
Leuke meid, is relaxt en is vaak gesloten/lang dicht wat wel een positieve indicatie isKan iemand inlichtingen verschaffen ter zake de blonde dame op 17k2.
Doet inderdaad moeite om wandelaars binnen te krijgen, edoch heeft zij een bescheiden voorkomen.
ik was gisterenavond rond 23.00hr even een kwartiertje op de Dam, maar was tamelijk leeg op dat rijtje. Carmen niet gezien, maar vermoed wel dat ze er snel weer is.
uiteindelijk zonder de daad te hebben verricht weer naar huis gegaan, de dames die ik wilde bezoeken waren er niet of waren dicht.
Inmiddels dus ook al 3 of 4 Erika's op de Dam, net als Nicole'sBlonde slanke dame op 17/2 heet Erika, pzc +30, ben er niet op in gegaan.